Boukun, eta piesnja dla tebia!

Data: 2020-09-27 08:19:25
Autor: Runt
Boukun, eta piesnja dla tebia!
https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q

"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. "

"Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."

Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?
Co z toba jest? ;-))))

--
Runt

Data: 2020-09-27 00:32:15
Autor: Aleksander
On 9/27/2020 00:19, Runt wrote:
[...]

Zajęty podciera dupy byłym esesmanom.

Data: 2020-09-27 18:17:58
Autor: boukun
Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r
[...]

https://wiadomosci.onet.pl/lublin/krasnik-strefa-wolna-od-5g-i-wi-
fi-w-szkolach-ministerstwo-cyfryzacji-radni-ulegli/dmtnkh9
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-27 19:45:47
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rkqdvm$tgs$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. ""Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?Co z toba jest? ;-))))

z tego co widzę po facebooku ten kraśnik stał się narodowym pośmiewiskiem
tak jak ty ruski

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-09-28 15:41:31
Autor: boukun
Boukun, eta piesnja dla tebia!
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> Wrote in message:r
w <rkqdvm$tgs$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r> > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. ""Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?Co z toba jest? ;-))))> > https://wiadomosci.onet.pl/lublin/krasnik-strefa-wolna-od-5g-i-wi-fi-w-szkolach-ministerstwo-cyfryzacji-radni-ulegli/dmtnkh9z tego co widzę po facebooku ten kraśnik stał się narodowym pośmiewiskiemtak jak ty ruski--

Pejsbuk, akurat portal dla dzieci specjalnej troski.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-29 08:12:45
Autor: Runt
W dniu 2020-09-28 o 15:41, boukun pisze:
[...]

Dobra, dobra. Co z tymi masztami i nadajnikami?
Co z zabójczą technologia 5G wprowadzona przez
twoj ukochany PiS?! POdwinąłeś ogon?  ;-))))

--
Runt

Data: 2020-09-29 12:43:18
Autor: boukun
Boukun, eta piesnja dla tebia!
Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r
W dniu 2020-09-28 o 15:41, boukun pisze:> Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> Wrote in message:r>> w <rkqdvm$tgs$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r> > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. ""Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?Co z toba jest? ;-))))> > https://wiadomosci.onet.pl/lublin/krasnik-strefa-wolna-od-5g-i-wi-fi-w-szkolach-ministerstwo-cyfryzacji-radni-ulegli/dmtnkh9z tego co widzę po facebooku ten kraśnik stał się narodowym pośmiewiskiemtak jak ty ruski-- > > Pejsbuk, akurat portal dla dzieci specjalnej troski.> Dobra, dobra. Co z tymi masztami i nadajnikami?Co z zabójczą technologia 5G wprowadzona przeztwoj ukochany PiS?! POdwinąłeś ogon?

Dał nam przykład Kraśnik, jak zwyciężać mamy.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-29 15:24:36
Autor: boukun
Boukun, eta piesnja dla tebia!
Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r
W dniu 2020-09-29 o 12:43, boukun pisze:> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r>> W dniu 2020-09-28 o 15:41, boukun pisze:> Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> Wrote in message:r>> w <rkqdvm$tgs$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r> > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. ""Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?Co z toba jest? ;-))))> > https://wiadomosci.onet.pl/lublin/krasnik-strefa-wolna-od-5g-i-wi-fi-w-szkolach-ministerstwo-cyfryzacji-radni-ulegli/dmtnkh9z tego co widzę po facebooku ten kraśnik stał się narodowym pośmiewiskiemtak jak ty ruski-- > > Pejsbuk, akurat portal dla dzieci specjalnej troski.> Dobra, dobra. Co z tymi masztami i nadajnikami?Co z zabó
jczą technologia 5G wprowadzona przeztwoj ukochany PiS?! POdwinąłeś ogon?> > Dał nam przykład Kraśnik, jak zwyciężać mamy.> Ty nie bęłkocz na temat Kraśnika. Ty mi odpoiwiedz CO TY ZROBIŁEŚ W SPRAWIE WALKI Z ZABÓJCZĄ TECHNOLOGIĄ 5G która wprowadził twój ukochany PiS!

W Świdnicy nie ma i nie będzie, zapewniam.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-30 07:44:14
Autor: Runt
W dniu 2020-09-29 o 15:24, boukun pisze:
[...]

Masz tam tyle do powiedzenia co Icek za okupacji ;-)))

--
Runt

Data: 2020-09-30 13:18:13
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rkvcij$156i$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

W Świdnicy nie ma i nie będzie, zapewniam.

przecież już miesiąc temu tam stawiałem dzbanie :DDD

Data: 2020-10-01 08:20:44
Autor: boukun
Boukun, eta piesnja dla tebia!
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> Wrote in message:r
w <rkvcij$156i$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r> > W dniu 2020-09-29 o 12:43, boukun pisze:> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r>> W dniu 2020-09-28 o 15:41, boukun pisze:> Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> Wrote in message:r>> w <rkqdvm$tgs$1@gioia.aioe.org>, boukun <boukun@gmail.com> napisał(-a):> Runt <runtime@anakumena.inn> Wrote in message:r> > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/oto-jak-5g-zmienia-polske/0rqmz7q"Coraz bliżej jesteśmy tego, by śledzić prawdziwą rewolucję. 5G w niedługim czasie będzie dostępne w dużej części naszego kraju. To sprawia, że Internet, komunikacja i łączność staną się prostsze, lepsze, przyjaźniejsze. ""Zmiany, które zachodzą w Polsce są aktywnie wspierane przez polski rząd, na czele z Ministerstwem Cyfryzacji."Co jest Lucek? Masztów nie palisz, nadajników nie wysadzasz?Co z toba jest? ;-))))> > https://wiadomosci.onet.pl/lublin/krasnik-strefa-wolna-od-5g-i-wi-fi-w-szkolach-ministerstwo-cyfryzacji-radni-ulegli/dmtnkh9z tego co widzę po facebooku ten> kraśnik stał się narodowym pośmiewiskiemtak ja
k ty ruski-- > > Pejsbuk, akurat portal dla dzieci specjalnej troski.> Dobra, dobra. Co z tymi masztami i nadajnikami?Co z zabójczą technologia 5G wprowadzona przeztwoj ukochany PiS?! POdwinąłeś ogon?> > Dał nam przykład Kraśnik, jak zwyciężać mamy.> Ty nie bęłkocz na temat Kraśnika. Ty mi odpoiwiedz CO TY ZROBIŁEŚ W SPRAWIE WALKI Z ZABÓJCZĄ TECHNOLOGIĄ 5G która wprowadził twój ukochany PiS!> > W Świdnicy nie ma i nie będzie, zapewniam.przecież już miesiąc temu tam stawiałem dzbanie :DDD-- A to coś nowego dla mnie, znowu nielegalne stawianie masztów?
https://swidnica24.pl/2019/03/maszt-ze-stacja-telefonii-komorkowej
-bez-wiedzy-mieszkancow/
--
boukun