Boukun i Ja mamy rację !!

Data: 2014-03-21 07:31:59
Autor: Stachu Chebel
Boukun i Ja mamy rację !!
W kwestii wyborów. Hahhh, że niby co? Że niby nie głosujący nie mają racji?.. Taaak, stary, wyświechtany, podarty i śmierdzący slogan nadawany przez "wypachnione" "gwiazdy" Polskich seriali z odcinka numer Pierdyljon_Sryljon któregoś.

Ja i Boukun, pomimo pewnych różnic (ino jakiś tam głupot tęczowych nie pierdziejcie), oceniamy Kraj w jakim żyjemy w sposób (staram się) z zachowaniem obiektywizmu.....

Ale cocik jest, cholera nie tak...

Co Wy na to ?

Boukun i Ja mamy rację !!