Boukun, jeśli chcesz kasę od Niemiaszków...

Data: 2009-11-30 12:45:49
Autor: Tzva Adonai
Boukun, jeśli chcesz kasę od Niemiaszków...
.... to pisz w tych swoich pozwach o zasiłek na dziecko, że jesteś
Żydem i że czujesz się prześladowany z powodów narodowościowych przez
niemiecką administrację i sądy.. Do stracenia i tak masz niewiele, a
zaręczam ci, że nikt tam nie będzie specjalnie wnikał w twoje drzewo
genealogiczne.... Niemniej gdybyś przedstawił jakieś konkretne dowody
na swoje pochodzenie, to cały proces odbyłby się błyskawicznie, rzecz
jasna na twoją korzyść.. Jako Polak stoisz na przegranej pozycji...

Data: 2009-11-30 13:19:39
Autor: Marek
On 30 Lis, 22:04, "XM-25 Smart" <xm...@smartiexm25.org> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:ab0ed4e7-6b4c-4358-b508-3cc17f91be9ee27g2000yqd.googlegroups.com....

> ... to pisz w tych swoich pozwach o zasiłek na dziecko, że jesteś
> Żydem i że czujesz się prześladowany z powodów narodowościowych przez
> niemiecką administrację i sądy..

W Świdnicy go nawet prześladuje niemiecka administracja?
Biedny rzydek.
ja pierole ...

....biedny rzydek, ale ma aryjske dzieci !!!

Data: 2009-11-30 22:03:22
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ab0ed4e7-6b4c-4358-b508-3cc17f91be9ee27g2000yqd.googlegroups.com...
[...]
Za późno, znają moje całe dosier juz od postępowania azylowego. Ja wiem, że jako Żyd, byłbym od samego startu w Niemczech uprzywilejowany...

boukun

Boukun, jeśli chcesz kasę od Niemiaszków...