Boukun, ktoś chce ci coś powiedzieć... :P

Data: 2009-07-08 10:20:21
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktoś chce ci coś powiedzieć... :P
Data: 2009-07-08 19:48:24
Autor: jkalin
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Data: 2009-07-08 20:16:42
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
co to za szwabski wycieruch?

Licz się ze słowami, debilu... ;}

Data: 2009-07-08 20:20:07
Autor: boukun
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P

Uzytkownik "jkalin" <jkalin@polbox.com> napisal w wiadomosci news:h32m58$3o1$1news.dialog.net.pl...
http://w380.wrzuta.pl/audio/0b7w7AUkNdf/boukun

co to za szwabski wycieruch?

To jego cioteczna siostra. Niezle pojebana rodzinka musi byc, tacy odrazajacy, brudni zli... I ponoc starsza od niego, niezle maja nasrane w tych lbach, kto ich wpuscil do Polski?

boukun

Data: 2009-07-08 20:26:11
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
brudni zli... I ponoc starsza od niego, niezle maja nasrane w tych lbach, kto ich wpuscil do Polski?

Zapewnia cię, fagasie, że ona nie jest podła, brudna, ani zła, a ty po prostu
nie znasz się na żartach.. Ona nawet nie wie, kim ty jesteś, to ja ją
poprosiłem, żeby to powiedziała...

Data: 2009-07-08 20:32:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000bb6.4a54e4c3newsgate.onet.pl...
[...]

Ale wiedziała co mówi i zrobiła za twoją namową z siebie idiotkę. Będzie musiała z tym żyć...

boukun

Data: 2009-07-08 20:27:03
Autor: boukun
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:d53fce8c-b318-4374-812b-461d9539543fg31g2000yqc.googlegroups.com...
http://w380.wrzuta.pl/audio/0b7w7AUkNdf/boukun

Naucz tego pojebusa poprawnie wymawiac slowo "boukun". Kilka razy musialem odsluchiwac, zeby sie pokapowac co ta malpa na poczatku wypowiada za "o kon"? Jak moze Polak z krwi i kosci chciec byc "richtige Deutsche"?

boukun

Data: 2009-07-08 20:30:03
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Jak moze Polak z krwi i kosci chciec byc "richtige Deutsche"?

Przecież sam pisałeś, że twój syn jest wykapanym Niemcem... Czyżby miał innego
ojca?... ;}.. I nie burmusz się tak, bekon, po raz pierwszy w życiu miałeś
okazję usłyszeć odrobinę prawdy z ust rodowitej Niemki... --

Data: 2009-07-08 20:39:58
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000bb7.4a54e5abnewsgate.onet.pl...
[...]

Ona taka Niemka jak Paul Spiegel oder Michael Friedmann. Deutsch papeln każdy Żyd potrafi...

boukun

Data: 2009-07-08 20:43:30
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Ona taka Niemka jak Paul Spiegel oder Michael Friedmann. Deutsch papeln każdy Żyd potrafi...

Daj spokój Niedźwiecki, już pokazałem jej twoje zdjęcie.. Jak jej teraz powiem,
że uważasz ją za Żydówkę, to się zakrztusi soczkiem Pysio...

Data: 2009-07-08 20:47:41
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000bbd.4a54e8d2newsgate.onet.pl...
[...]

Jak ją będziesz tak molestował psychicznie, to się szybko stąd zabierze... Trzeba ją było przywieźć do mnie, to by my sobie pogadali, mam akurat chatę całą wolną...

boukun

Data: 2009-07-09 05:46:26
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Trzeba ją było przywieźć do mnie, to by my sobie pogadali, mam akurat chatę całą wolną...

Każdy przejazd przez Polskę to dla niej traumatyczne przeżycie, nie widzę
powodu, żeby fundować jej kolejne... ;}.. Zresztą już i tak pojechała do domu..
Przed wyjazdem jak zawsze obsesyjnie sprawdziłem stan jej samochodu, żeby nie
daj boże nie zatrzymała się pośrodku polskiej dżungli.. ;}

Data: 2009-07-09 12:26:49
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000c14.4a556812newsgate.onet.pl...
[...]

U mnie na osiedlu widoki odbiegają od tradycyjnej polskiej dżungli... Będąc u mnie, nie pomyślał byś, że w Polsce jesteś, tylko w zachodnim bogatym amerykańskim, niemieckim, szwedzkim miasteczku. Moje siedlisko odbiega diametralnie od polskiego typowego krajobrazu. Kuzynka mogłaby się trochę odprężyć...

boukun

Data: 2009-07-09 12:58:58
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
U mnie na osiedlu widoki odbiegają od tradycyjnej polskiej dżungli...

Tu nie chodzi o widoki, tylko o ludzi... --

Data: 2009-07-09 13:34:21
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000c5d.4a55cd72newsgate.onet.pl...
U mnie na osiedlu widoki odbiegają od tradycyjnej polskiej dżungli...

Tu nie chodzi o widoki, tylko o ludzi...

No ja chyba zdecydowanie odbiegam charakterem od typowego "polactwa"?

boukun

Data: 2009-07-09 13:53:49
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
No ja chyba zdecydowanie odbiegam charakterem od typowego "polactwa"?

Potrafisz nienawidzić ludzi z powodu ich narodowości, tęsknisz za Peerelem, marzy ci się życie kosztem innych, wspierasz polskie kołtunstwo opatulone w białoczerwone flagi  - to wręcz modelowe cechy polactwa.. Jedyna rzecz, która cię od nich odróżnia na plus to dystans do religijnego fanatyzmu...

Data: 2009-07-09 14:49:20
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000c66.4a55da4dnewsgate.onet.pl...
No ja chyba zdecydowanie odbiegam charakterem od typowego "polactwa"?

Potrafisz nienawidzić ludzi z powodu ich narodowości,

Jakieś konkrety może?

tęsknisz za Peerelem,

Nie za PRLem, a za polską demokracją lat sierpień 1980 - 13 grudnia 1981. Nie ma tu takich, wszyscy popierają przewrót okrągłego stołu, a co za tym idzie stan wojenny, dający podwaliny pod obecny system dyktatury władzy.

marzy ci się życie kosztem innych,

Czy ja należę do PiS, PO czy SLD i jestem posłem z ramienia tych odłamów żydokomuny?

 wspierasz polskie kołtunstwo opatulone w
białoczerwone flagi  - to wręcz modelowe cechy polactwa..

Wręcz przeciwnie, niedalej jak kilka dni temu, niejakiej Elefride na You Tubie napisałem, że to Żyd Kaczyński dla uciechy Polaków każe im trzymać polską flagę narodową, podkreślającą, że są w Polsce.

Jedyna rzecz, która
cię od nich odróżnia na plus to dystans do religijnego fanatyzmu...

A zatem wszystko.

boukun

Data: 2009-07-09 16:50:17
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Jakieś konkrety może?

Nie talmudyzuj...

--

Boukun, ktoś chce ci coś powiedzieć... :P