Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P

Data: 2009-07-08 19:48:24
Autor: jkalin
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
Data: 2009-07-08 20:16:42
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
co to za szwabski wycieruch?

Licz się ze słowami, debilu... ;}

Data: 2009-07-08 20:20:07
Autor: boukun
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P

Uzytkownik "jkalin" <jkalin@polbox.com> napisal w wiadomosci news:h32m58$3o1$1news.dialog.net.pl...
http://w380.wrzuta.pl/audio/0b7w7AUkNdf/boukun

co to za szwabski wycieruch?

To jego cioteczna siostra. Niezle pojebana rodzinka musi byc, tacy odrazajacy, brudni zli... I ponoc starsza od niego, niezle maja nasrane w tych lbach, kto ich wpuscil do Polski?

boukun

Data: 2009-07-08 20:26:11
Autor: Tzva Adonai
Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P
brudni zli... I ponoc starsza od niego, niezle maja nasrane w tych lbach, kto ich wpuscil do Polski?

Zapewnia cię, fagasie, że ona nie jest podła, brudna, ani zła, a ty po prostu
nie znasz się na żartach.. Ona nawet nie wie, kim ty jesteś, to ja ją
poprosiłem, żeby to powiedziała...

Data: 2009-07-08 20:32:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000bb6.4a54e4c3newsgate.onet.pl...
[...]

Ale wiedziała co mówi i zrobiła za twoją namową z siebie idiotkę. Będzie musiała z tym żyć...

boukun

Boukun, ktos chce ci cos powiedziec... :P