Boukun ludzie cie posluchali

Data: 2010-04-11 16:33:13
Autor: awe
Boukun ludzie cie posluchali
Wylaczyli telewizory i poszli pozegnac osobiscie Wielkiego Meza Stanu sp. prof. Lecha Kaczynskiego - prezydenta Polakow, prezydenta IV RP
awe

Data: 2010-04-11 17:25:28
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpsmis$bll$1news.onet.pl...
Wylaczyli telewizory i poszli pozegnac osobiscie Wielkiego Meza Stanu sp. prof. Lecha Kaczynskiego - prezydenta Polakow, prezydenta IV RP
awe

Jak to ludzie, za Bierutem nawet płakali...

Ja swojego psa kopnę pod jaja, powiem spieprzaj dziadu, a on i tak przyjdzie z podkulonym ogonem mi łapki lizać...

boukun

Data: 2010-04-11 17:38:18
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpsppg$nvt$1mx1.internetia.pl...

[...]

jak bys sie myl to by nie lizal
awe

Data: 2010-04-11 17:47:46
Autor: cirrus
[...]

Za Stalinem też, ale to nie ma nic do rzeczy.

--
stevep

Boukun ludzie cie posluchali