Boukun - robota 50 euro dziennie!

Data: 2021-01-16 18:52:46
Autor: Marek Ziemba
Boukun - robota 50 euro dziennie!
W Norymberdze szukaja ludzi, ktorzy mogliby odciazyc siostrzyczki w domach starcow. Chodzi o spacery, pomoc w zakupach, rozmowy, czytanie, asystowanie przy jedzeniu, wsparcie przy toalecie itp.

Od godziny 8 do 13 i 15 do 20, a wiec 5 godzin, daja 50 euro za 5 godzin, ubezpieczenie, czlonkostwo w Czerwonym Krzyzu i zwiazane z tym ulgi (moze jakies bilety, jedzenie, trzeba zapytac?). Odziez ochronna i opieke lekarska w razie choroby tez gwarantuja.

https://www.kvnuernberg-stadt.brk.de/engagement/spalte-5/mitmachen/ehrenamtlich-engagieren.html

MZ.

Data: 2021-01-16 19:18:42
Autor: u2
W dniu 16.01.2021 o 18:52, SB pisze:
W Norymberdze szukaja ludzi,

czyli w procesie norymberskim nie wszystkich wyłapali ? tak podejrzewałem:)

Data: 2021-01-16 19:27:13
Autor: boukun
W dniu 16.01.2021 o 18:52, Marek Ziemba pisze:
[...]

Mam to samo przy jednym dziadku i pieniędzy na zakupy ile chcę, gotuję sobie i przy okazji dziadkowi co chcę.

Boukun - robota 50 euro dziennie!