Boukun to etniczny Polak....

Data: 2009-11-23 07:06:41
Autor: Tzva Adonai
Boukun to etniczny Polak....
.... i jako taki reprezentuje sobą typowe wady większości etnicznych
Polaków: fanatyczny antysemityzm, szowinizm, niechęć do uczciwej pracy
i tęsknotę za komuną... Dziwi fakt, że sporo tu obecnych nie toleruje
własnego rodaka...

Data: 2009-11-23 15:12:43
Autor: Karol
Boukun to etniczny Polak....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
.... i jako taki reprezentuje sob=B1 typowe wady wi=EAkszo=B6ci etnicznych
Polak=F3w: fanatyczny antysemityzm, szowinizm, niech=EA=E6 do uczciwej prac=
i t=EAsknot=EA za komun=B1... Dziwi fakt, =BFe sporo tu obecnych nie toleru=
je
w=B3asnego rodaka...

boukun, to nie Polak, to tylko pozyteczny idiota, raczej jestescie kolegami
na tej grupie.

Data: 2009-11-23 16:21:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun to etniczny Polak....
boukun, to nie Polak, to tylko pozyteczny idiota, raczej jestescie kolegami
na tej grupie.

Cfel to nie jest pożyteczny idiota, co cynik, a to wyklucza poprzednie.
Boukun to prol, co nie wyklucza palieznego idioctwa.

Data: 2009-11-23 15:40:29
Autor: Karol
Boukun to etniczny Polak....
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):
> [...]

Cfel to nie jest pożyteczny idiota, co cynik, a to wyklucza poprzednie.
Boukun to prol, co nie wyklucza palieznego idioctwa.

cvel, to przede wszystkim demoralizator na tej grupie i podjudzacz,
Wie ze robi zle, dlatego pisze przez anonimizery, bo sie boi Polakow.
W sumie jest pozytecznaym idiota dla ludzi, ktorym zalezy na demoralizcji i
skonfliktowaniu oraz zupelnym upodleniu Polakow.
Polacy maja sie wstydzic i wypierac swoich korzeni, bo wowczas latwiej nimi
sie bedzie sterowac np. podczas kolejnych wyborow do Sejmu.

Jesli chodzi o boukuna, to mamy zdanie chyba identyczne na jego temat.
On popiera krecia *robote* cwela.

Data: 2009-11-23 17:17:10
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heeadd$e6m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Polacy maja sie wstydzic i wypierac swoich korzeni, bo wowczas latwiej nimi
sie bedzie sterowac np. podczas kolejnych wyborow do Sejmu.

I tak chodzicie jak szwajcarskie zegarki, tak jak wami Rydzyjkowe Radio steruje, na żydowską modłę... Tak łatwo jest wami sterować...

boukun

Data: 2009-11-23 16:16:47
Autor: Ensitherum
Boukun to etniczny Polak....
podejrzewam, że żydostwo mu płaci za robienie z siebie debila i pożytecznego idioty. kiepska prowokacja szyta grubymi nićmi.

Data: 2009-11-23 16:42:50
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hee90k$hi5$2news.onet.pl...
podejrzewam, że żydostwo mu płaci za robienie z siebie debila i pożytecznego idioty. kiepska prowokacja szyta grubymi nićmi.

Ty bez płacenia, robisz żydostwu pożyteczną robotę, jak większość tępych moherów...

boukun

Data: 2009-11-23 16:27:14
Autor: zbig
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7a9b71af-5496-4828-b679-231ced5735f9g23g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Dlaczego dziwi?
Czy istnieje jakis przymus akceptacji wszystkich przedstawicieli własnego narodu?
Jak np. Polaków nie lubie i wielokrotnie już o tym pisałem. Między innymi z tych powodów, o których piszesz.

Data: 2009-11-23 07:35:08
Autor: Tzva Adonai
Boukun to etniczny Polak....
zbig napisał(a):

Dlaczego dziwi?

Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem... Zwracałem się wyłącznie do tych
osób, których wypowiedzi wskazywały na to, że są zdania, iż zachowanie
boukunopodobne nie nosi polskich cech...

Data: 2009-11-23 16:55:03
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun to etniczny Polak....
Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem... Zwracałem się wyłącznie do tych
osób, których wypowiedzi wskazywały na to, że są zdania, iż zachowanie
boukunopodobne nie nosi polskich cech...

Tak samo zachowują się prole w dojczlandzie ale usa. Im się NALEŻY. To jest istota "zjawiska" boukuna. Nie myl prolstwa z robotnikami. Jego żydostwo jest równie karykaturalne jak jego polskość, jest ... nikim.

Data: 2009-11-23 16:40:49
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

[...]
-- -- -- -
Są różne pojęcia "fanatycznego antysemityzmu". Ja do tej większości, prymitywnych fanatyków, swoją postawą wspierających uprzywilejowaną pozycję Żydów się nie zaliczam...

boukun

Data: 2009-11-23 16:43:52
Autor: Piotr
Boukun to etniczny Polak....
Dnia Mon, 23 Nov 2009 16:40:49 +0100, boukun napisał(a):

Są różne pojęcia "fanatycznego antysemityzmu". Ja do tej większości, prymitywnych fanatyków, swoją postawą wspierających uprzywilejowaną pozycję Żydów się nie zaliczam...

No, he, he, nie jesteś wałkun też fanatycznie pracowity, fanatycznie
uczciwy, fanatycznie wierny... Ot, taki sobie ssynek...

Data: 2009-11-23 17:20:36
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:194b0e5vq10j3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co można krótko było ująć głupi Piotrusiu, jednym, nie jestem fanatycznie zniewolony...

boukun

Data: 2009-11-23 17:50:34
Autor: Piotr
Boukun to etniczny Polak....
Dnia Mon, 23 Nov 2009 17:20:36 +0100, boukun napisał(a):

Co można krótko było ująć głupi Piotrusiu, jednym, nie jestem fanatycznie zniewolony...

Wolność od zasad to psychopatia, wałkun.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_dyssocjalna

Data: 2009-11-23 18:30:52
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:196t0ac3jtt2w.7pyvjqpxl228$.dlg40tude.net...
[...]

Zasady bez zasad głupi Piotrusiu, to upośledzenie umysłowe - Jarosław Niedźwiecki vel boukun

Data: 2009-11-23 19:59:49
Autor: Piotr
Boukun to etniczny Polak....
Dnia Mon, 23 Nov 2009 18:30:52 +0100, boukun napisał(a):

Wolność od zasad to psychopatia, wałkun.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_dyssocjalna

Zasady bez zasad głupi Piotrusiu, to upośledzenie umysłowe - Jarosław Niedźwiecki vel boukun

Ale riposta wałkun, nie podniese siem, he, he
"Zasady bez zasad, to upośledzenie umysłowe" - poprostu, tata Adolfa.
Ale, również psychopatia Jarosława Niedzwieckiego vel wałkuna, albo
gupiutka hałsfrał...

Data: 2009-11-24 01:45:10
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:466vot287wc5$.6jjd1w8w1ocb.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotruś w całej okazałości, głupi szuka riposty na swoje prymitywizmy...

boukun

Data: 2009-11-23 16:46:29
Autor: HaMMeR
Boukun to etniczny Polak....
Tzva Adonai wrote:
[...]

No to sie wreszcie zdecyduj, bo sam go uwazales za zyda!

Data: 2009-11-23 15:51:59
Autor: Karol
Boukun to etniczny Polak....
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(a):
Tzva Adonai wrote:
> [...]
> własnego rodaka...

No to sie wreszcie zdecyduj, bo sam go uwazales za zyda!

niech tez wyjasni dlaczego i na czyje polecenie prowokuje antysemickie
nastroje na tej grupie. Warto tutaj przypomniec, ze antysemickie nastroje
wsrod Polakow przede wszystkim podsyca Michnik i jego gazeta.

Data: 2009-11-23 17:07:06
Autor: HaMMeR
Boukun to etniczny Polak....

Tzva Adonai wrote:
[...]

Bo albo jest dobrze platnym agentem wplywu, albo prowokatorem -
amatorem o pokrzywionej psychice, odgrywajacym sie na polskim
otoczeniu za szereg niepowodzen, ktore go spotkaja w zyciu,
a ktorych przyczyna jest dewiacja seksualna, ktorej nie potrafie
zdefiniowac ze wzgledu na szereg masek psychicznych w ktore sie
'przebiera'. On sam siebie nienawidzi i przewidzialem juz kiedys jego
przyszlosc i zaloze sie, ze o tym doskonale pamieta!

Data: 2009-11-23 16:28:17
Autor: Karol
Boukun to etniczny Polak....
[...]

to ze jest dewiantem seksualnym to nie podlega zadnej dyskusji.
Mysle, ze kiedys po prostu popelni samobojstwo jesli nie podejmie wczesniej
leczenia.

Data: 2009-11-23 17:21:26
Autor: u2
Boukun to etniczny Polak....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Bzdura, nie ma czegoś takiego jak etniczny Polak podobnie jak nie ma
etnicznego Żyda, Niemca lub Rosjanina. Znasz przysłowie "poskorb
Rosjanina - zobaczysz Tatara" ?

Data: 2009-11-23 17:28:11
Autor: boukun
Boukun to etniczny Polak....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:heecus$ham$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ale są syjoniści, nacjonaliści żydowscy..., wszędzie mile widziani..., w rządzie polskim, sejmie, administracji niższego szczebla itd...

boukun

Data: 2009-11-23 17:35:02
Autor: u2
Boukun to etniczny Polak....
boukun pisze:

[...]

Raczej jest to sposób na etykietkowanie "wrogów" w myśl zasady kowal
zawinił, a żyda powiesili.

Boukun to etniczny Polak....