Boukun - typowy Polak...

Data: 2009-04-17 21:42:01
Autor: Tzva Adonai
Boukun - typowy Polak...
Małostkowa kłamliwa świnia bez honoru, chcąca łatwo przejść przez życie, jak
najmniej dając innym od siebie.. Ten facet to wręcz modelowy przykład polactwa...

Data: 2009-04-17 21:47:51
Autor: MH
Boukun - typowy Polak...
Małostkowa kłamliwa świnia bez honoru, chcąca łatwo przejść przez życie, jak
najmniej dając innym od siebie.. Ten facet to wręcz modelowy przykład polactwa...

Ajodan , Bydlaku.. !! , Pedale .. !! , .. i co tylko . A o mnie zapomniałeś ?!

MH --

Data: 2009-04-17 22:01:34
Autor: boukun
Boukun - typowy Polak...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.0000022d.49e8db89newsgate.onet.pl...
Małostkowa kłamliwa świnia bez honoru, chcąca łatwo przejść przez życie, jak
najmniej dając innym od siebie.. Ten facet to wręcz modelowy przykład polactwa...

Sami se biorą, nikt mnie o zdanie nie pyta.

boukun

Data: 2009-04-18 08:39:56
Autor: CYC
Tzva Adonai - typowy zyd .... Boukun - typowy Polak...

Małostkowa kłamliwa świnia bez honoru, chcąca łatwo przejść przez życie, jak
najmniej dając innym od siebie..
Ten facet to wręcz modelowy przykład klamliwego zydostwa , ktore nie zawaha sie pluc na  narod w ktorym sie wychowal  dla wyludzenia w przewrotny , perfidny i aferalny sposob kolejnych nienaleznych miliardow !!

cyc

Boukun - typowy Polak...