Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...

Data: 2009-09-23 10:03:04
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
Jak oceniasz tę imprezę?... - http://www.youtube.com/watch?v=KGc7Eikx9Yw

Data: 2009-09-23 19:30:29
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:25243200-a93c-4eb4-be7a-4b36a0c75435p15g2000vbl.googlegroups.com...
Jak oceniasz tę imprezę?... - http://www.youtube.com/watch?v=KGc7Eikx9Yw

Jak mówił kiedyś św. pamięci Marcello Mastroianii u Gottschalka w "Wetten, dass...", później będą swoje osobiste potrzeby wszyscy Niemcy na Oktoberfest załatwiać bezpośrednio pod stołem...

boukun

Data: 2009-09-23 10:37:25
Autor: Tzva Adonai
On 23 Wrz, 19:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Marcello Mastroianii u Gottschalka w "Wetten, dass..."

To musiał być chyba jakiś archiwalny program, bo nie pamiętam...

Data: 2009-09-23 19:48:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:52df72cf-b5f3-402e-8755-a8d94043b506p15g2000vbl.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 19:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Marcello Mastroianii u Gottschalka w "Wetten, dass..."

To musiał być chyba jakiś archiwalny program, bo nie pamiętam...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Marcello Mastroianni już 13 lat nie żyje
No pewnie, byłeś jeszcze dzieckiem, jak on leciał, chyba w 1989-1990 roku...

A Gottschalk się spienił wtedy, pamiętam jak powiedział, "ach komm, hören Sie auf..." To Marcello jeszcze więcej dokładał do pieca, ja lałem, jak mu spieprzył program...

boukun

Data: 2009-09-23 11:09:54
Autor: Tzva Adonai
On 23 Wrz, 19:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To Marcello jeszcze więcej dokładał do pieca, ja lałem, jak mu spieprzył program...

Fakt, nie moje pokolenie... Właśnie przeczytałem w Wikipedii, że
Mastroianni był więźniem nazistowskiego obozu koncentracyjnego, to
pewnie stąd te uprzedzenia do Niemców... Ciekawe za co tam siedział....

Data: 2009-09-23 20:20:53
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Hmmm, jakiego obozu ??

Data: 2009-09-23 11:28:35
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 20:20, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Hmmm, jakiego obozu ??

Nie znalazłem na ten temat informacji...

***

Während des Zweiten Weltkriegs wurde er von den Nazis interniert,
konnte aber fliehen.

http://de.wikipedia.org/wiki/Marcello_Mastroianni

***

During World War II, he was interned in a Nazi prison, but he escaped
and hid in Venice.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marcello_Mastroianni

Data: 2009-09-23 13:22:02
Autor: Marek
On 23 Wrz, 20:28, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

***

During World War II, he was interned in a Nazi prison, but he escaped

Wlosi walczyli w wojnie po stronie Niemcow. Kedy przeszli na strone
aliantow, zolnierze wloscy, ktorzy przebywali na terenach okupowanych
przez Niemcow, zostali internowani. Poniewaz  Niemcy uwazali ich za
zdrajcow i obwiniali o porazki na frontach, nie patyczkowali sie z
nimi i zamiast w oflagach, osadzali ich w obozach pracy.
Pod koniec wojny, "niemieccy nazisci" , widzac swoja przegrana,
rozprawiali sie ze zdrajcami i mordowali ich, jak w Treuenbrietzen, 1
dzien, przed wkroczeniem armii czerwonej, gdzie zamordowali 170
internowanych Wlochow, ktorzy pracowali w fabryce amunicji.

Nota bene - czrwonoarmisci zamordowali 140 mieszkancow tego
miasteczka, kiedy odkryli ciala zamordowanych Wlochow.

Jedni warci drugich !

Data: 2009-09-23 20:32:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Nie znalazłem na ten temat informacji...

Nie o geografię mi chodzi, o przymiotnik.
A gdzież to były obozy "nazistowskie" ??
Na Marsie skąd pochodzili zapewne "naziści" ??

Data: 2009-09-23 11:53:55
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 20:32, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Na Marsie skąd pochodzili zapewne "naziści" ??

Naziści pochodzili z różnych krajów i wywodzili się z różnych narodów,
podobnie jak komuniści...

Data: 2009-09-23 20:55:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Naziści pochodzili z różnych krajów i wywodzili się z różnych narodów,
podobnie jak komuniści...

Ale kto zaplanował, organizował i realizował budowę obozów ??
Owi "naziści" ??

Data: 2009-09-23 11:57:04
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 20:55, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Ale kto zaplanował, organizował i realizował budowę obozów ??
Owi "naziści" ??

No a kto inny, idioto?...

Data: 2009-09-23 21:01:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
No a kto inny, idioto?...

Khem, znaczy Hajnriś Himler to nazista, a Hans Szmit to nienazista ??

Data: 2009-09-23 12:14:32
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 21:01, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Khem, znaczy Hajnriś Himler

Ale kogo obchodzi jakiś Himmler, głupcze?... To twój idol?..

Data: 2009-09-23 21:22:19
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Ale kogo obchodzi jakiś Himmler, głupcze?... To twój idol?..

To był wice NIEMIEC !! Choć fizjonomia wskazuje na ab...owe plemię :) Jak to w końcu jest ?? Himler nieważny w budowaniu obozów, to kto ważny ?? Francuski kolaborujący szczur ??

Data: 2009-09-23 12:25:44
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 21:22, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

To był wice NIEMIEC !!

Jeśli Niemcy kojarzą ci się z nazistami, znaczy to, że jesteś ofiarą
komunistycznej edukacji... Naziści to były 'boukuny', a nie
autentyczni Niemcy....

Data: 2009-09-23 21:41:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Jeśli Niemcy kojarzą ci się z nazistami, znaczy to, że jesteś ofiarą
komunistycznej edukacji... Naziści to były 'boukuny', a nie
autentyczni Niemcy....

To już nawet nie rotfl.
To po pierwsze. Po drugie nie obrażaj swojego kumpla, bo to nieładnie, boukun może poczuć się mobbingowany i co ??
Po trzecie, to NIEMCY, w wolnych, demokratycznych wyborach, wybrali sobie adolfa na firera. Nikt im nie kazał, z naganem przy głowie. To ten parszywy naród teutońskich hunów wybrał sobie sam to bydlę i jemu podnych na wodza. A bogate żydłackie fabrykanctwo, dopóki wybranek nie zaczął im się dobierać do dupy, ochoczo sypało geldy, bo węszyli w tym swój parszywy interes. NIEMCY strzelali do Polaków w Bydgoszczy, nie żadni nazi, szkopy, wredne, odrażające szkopy, które wykonywały tylko rozkazy. Potem Palmiry, Pawiak, Oświęcim i tak dalej i tak dalej. To byli NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY.NIEMCY. Nie naziści, manipulancie.
Ale teraz choć chwila satysfakcji. Chcieli mieć po wojnie kolejnych rabów, bo socjał był zbyt wysoki żeby schylić się po cegłę na budowie.
Nasprowadzali sobie brudasów, najpierw z Turcji, a za nimi z całej Arabii. I niech te teutońskie plemię islam pochłonie, będę bił brawo muslimom, jak spacyfikują toto gówno doszczętnie. Co do jednego NIEMCA.
Potomkowie Goethego i Bacha będę bili niebawem banią w kierunku Mekki, jak banda baranów, nie, jak banda NIEMCÓW, lubią ordnung, a mułłowie im to zagwarantują. Muslimskim batem po germańskiej dupie.

Data: 2009-09-23 12:47:04
Autor: Tzva Adonai
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...
On 23 Wrz, 21:41, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Arabii. I niech te teutońskie plemię islam pochłonie, będę bił brawo
muslimom, jak spacyfikują toto gówno doszczętnie.

Jeśli dla ciebie historia stosunków polsko-niemieckich licząca dwa
tysiące lat zamyka się tylko w rozdziale pod tytułem "nazizm" to
serdecznie ci współczuję ciasnych horyzontów... Z czym jeszcze kojarzą
ci się Niemcy, inwalido umysłowy?.. Pewnie z bitwą pod Grunwaldem?...

Data: 2009-09-23 21:55:20
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Z tym też, fajnie daliśmy wam w dupę.
Z Bismackiem, który kazał bić polskie dzieciaki.
Poszerzyłem horyzonty orła intelektu ??
Eeeee, nie da się, uważasz się za Huna :)

Data: 2009-09-23 20:58:01
Autor: raff
[...]

Na tabliczkach w obozach jest napisane po "nazistowsku" a nie po "szwabsku".

R.

Data: 2009-09-23 20:59:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Na tabliczkach w obozach jest napisane po "nazistowsku" a nie po "szwabsku".

Po huculsku pewnie też :)

Data: 2009-09-23 21:15:17
Autor: raff
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Na tabliczkach w obozach jest napisane po "nazistowsku" a nie po "szwabsku".

Po huculsku pewnie też :)

"Arbeit macht frei" to jest po huculsku, jako zywo.

R.

Data: 2009-09-23 21:23:10
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
"Arbeit macht frei" to jest po huculsku, jako zywo.

A możliwe że nawet po starohuculsku.

Data: 2009-09-23 21:23:59
Autor: raff
Jerzy Tabortowski pisze:
"Arbeit macht frei" to jest po huculsku, jako zywo.

A możliwe że nawet po starohuculsku.

Halt! jest po starohuculsku.

Nur fuer Deutsche tez.

R.

Data: 2009-09-23 21:42:28
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Dzięki, mam braki w starohuculskim.

Data: 2009-09-23 21:05:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Boukun, tyś obeznany z bawarskimi k limatami...
Na tabliczkach w obozach jest napisane po "nazistowsku" a nie po "szwabsku".

Zaraz, zaraz, czyżby geniusz romantyzmu też był nazistą, a nawet protonazistą ?? Pewnie Werter też :) A może i Jan Sebastian też był ??

Boukun, tyś obeznany z bawarskimi klimatami...