Boukun , weźcoś z tym zrób ....

Data: 2009-04-18 19:49:51
Autor: MH
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
Albo masz jakiegoś wirusa czy innego syfa na kompie , huey wie. Twoje posty są
wielokrotnie powielane w ramach tego samego wątka i odpowiedzi do aktualnego
dyskutanta. Zrób coś z tym , bo robi się burdel !!

MH

Data: 2009-04-18 19:56:19
Autor: rAzor
Boukun , weźcoś z tym zrób . ...
Użytkownik MH napisał:
Albo masz jakiegoś wirusa czy innego syfa na kompie , huey wie. Twoje posty są
wielokrotnie powielane w ramach tego samego wątka i odpowiedzi do aktualnego
dyskutanta. Zrób coś z tym , bo robi się burdel !!

Są dwie opcje, matołku - boukun kilkakrotnie wysyła ten sam post, aby utrudnić robote Kasownikowi, albo masz po prostu BURDEL w swoim czytniku, który aż wyje, żeby mu posprzątać i poporządkowac foldery.

ps. Thunderbirdy i Kuriery tak mają - jak się zapchają to powielają i wielokrotnie rozgałęziają wątki, zanim wreszcie same zrobią porządek i pobierą grupę na nowo - w Outlooku to się bodajże nazywa kompaktowaniem. Kapujesz, pijana małpo?

Data: 2009-04-18 20:00:35
Autor: MH
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
Użytkownik MH napisał:
> [...]

ps. Thunderbirdy i Kuriery tak mają - jak się zapchają to powielają i wielokrotnie rozgałęziają wątki, zanim wreszcie same zrobią porządek i pobierą grupę na nowo - w Outlooku to się bodajże nazywa kompaktowaniem. Kapujesz, pijana małpo?

Przestań mi szarpać nogawkę !!! Albo szczeknij do Pana , żeby założył kaganiec..

MH

Data: 2009-04-18 19:59:33
Autor: Piotr
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
Dnia Sat, 18 Apr 2009 19:49:51 +0200, MH napisał(a):

Albo masz jakiegoś wirusa czy innego syfa na kompie , huey wie. Twoje posty są
wielokrotnie powielane w ramach tego samego wątka i odpowiedzi do aktualnego
dyskutanta. Zrób coś z tym , bo robi się burdel !!

Ktoś go kasuje, więc się replikuje, jak Warzywny.
Piotr

Data: 2009-04-18 20:20:46
Autor: MH
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
> [...]
> dyskutanta. Zrób coś z tym , bo robi się burdel !!

Ktoś go kasuje, więc się replikuje, jak Warzywny.

Qrna , do łba by mi nie wpadło , żeby kogoś kasować. Nawet nie wiem jak to się
robi. I nie chcę wiedzieć !! Bo po kiego hueya ?! Jeżeli ktoś to robi , "czuwa"
nad tym , to znaczy że jest to (do wyboru):
- idiota
- fanatyk
- taką ma pracę

.... albo wszystko naraz !!

MH

Data: 2009-04-19 05:58:12
Autor: cirrus
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.000002bc.49ea19fenewsgate.onet.pl...
[...]

Raczej dwa z przodu,

--
stevep

Data: 2009-04-19 08:52:39
Autor: rAzor
Boukun , weźcoś z tym zrób ....
Użytkownik MH napisał:
[...]

Nie kłam gnoju, bo już cię kiedyś sam na tym przyłapałem.

Data: 2009-04-18 20:34:13
Autor: boukun
Boukun , weźcoś z tym zrób ....

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsd4nj$qpe$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.000002b4.49ea12bfnewsgate.onet.pl...
[...]

O to chodzi, kiedyś  dotrze skuteczny protest do dostawcy internetu osób kasujących moje posty.

boukun

Boukun , weźcoś z tym zrób ....