Boukun wolisz nadal pozosta? paso??ytem?

Data: 2014-02-07 19:20:16
Autor: stevep
Boukun wolisz nadal pozosta? paso??ytem?
# W jednym z serwisów wypowiada się internautka, pracownica Biedronki,  która zdradza że ukończyła Uniwersytet Jagielloński. Jak pisze, zarabia  mało i „czasem jest traktowana jak pies”, ale lubi tę pracę.

  - Pracując na 3/4 etatu na rękę mam lekko ponad 1,1 tys.. zł. Na cały etat  to jest 2 tys. zł brutto. Po roku pracy podwyżka. O całe 50 zł. A później  po 3, 5 i 10 latach – pisze internautka Butterfly na Wykop.pl.

  Pensje zależą od stażu pracownika, ale też oceny jego pracy. Zatrudnieni  mają również do dyspozycji świadczenia socjalne. W tym m.in. pomoc  materialną dla osób najbardziej potrzebujących, bezpłatne obozy letnie dla  dzieci pracowników z rodzin o najniższych dochodach oraz wyprawki szkolne.

  - Przekazaliśmy w ub. roku ok. 2,3 tys. wyprawek dla niemowląt oraz 2,6  tys. wyprawek dla pierwszoklasistów. Opiekujemy się też niepełnosprawnymi  dziećmi naszych pracowników. Jak również realizujemy programy stażowe  dedykowane m.in. studentom i absolwentom. Przygotowujemy ich do objęcia  stanowisk menedżerskich – informuje biuro prasowe Jeronimo Martins Polska,  właściciela sieci Biedronka.

  Pracownicy mogą też korzystać z zapomóg oraz pożyczek. Staż pracy lub  wymiar etatu nie są brane pod uwagę przy przyznawaniu tych świadczeń.  Zatrudnieni mają prawo do zniżek na produkty i usługi w ramach programu  rabatowego. Do dyspozycji podwładnych są też szkolenia (90 proc.  menedżerów to osoby, które awansowały wewnątrz firmy).

Biedronka zatrudni kilka tysięcy osób w tym roku

  Sieć planuje rozwój. Obecnie w Polsce jest 2,4 tys. sklepów, a do 2015 r.  ta liczba ma się zwiększyć do 3 tys. To oznacza, że w ciągu roku firma  stworzy kilka tysięcy nowych miejsc pracy (nieoficjalnie mówi się o 9  tys.). Sklepy cały czas poszukują kasjerów, kierowników sklepów. Potrzebni  są też specjaliści do pracy w biurach dystrybucyjnych.

  Kto ma szansę na etat? Kandydaci nie muszą znać się na obsłudze kas  fiskalnych. Szkolenia w tym zakresie organizuje pracodawca. Również kurs  obsługi wózków widłowych oferuje firma. Warto też wiedzieć, że w sieci od  kilku lat funkcjonuje elektroniczny system ewidencji czasu pracy. W  sklepach jest też monitoring. Szczegółowo weryfikowana jest zgodność  logowania się w kasach z godzinami pracy danej osoby.

  Najniższa płaca w sklepach Tesco to ok. 2 tys. zł brutto (1952 zł). Na  taką pensję mogą liczyć osoby, które pracują od roku. Zatrudnieni mogą też  m.in. korzystać ze zniżek na zakupy. Na początku każdego roku szkolnego  otrzymują bony na zakup wyprawek szkolnych dla swoich dzieci.

  - W strukturach Tesco mamy prawie 700 stanowisk. Pracuje tu i  kasjer-sprzedawca i analityk finansowy. W pewnym uproszczeniu można  przyjąć, że 90 proc. pracowników Tesco pracuje w sklepach, 5 proc. w  biurach i strukturach regionalnych, 5 proc. zajmuje się dystrybucją  towarów do sklepów. Z naszych szacunków wynika też, że ok. 80 proc.  pracowników na stanowiskach kierowniczych pochodzi z awansu wewnętrznego.  W tym momencie ok. 2,3 tys. naszych pracowników uczestniczy w programach  rozwojowych. Nie brakuje osób, które rozpoczynały pracę na linii kas, a  dziś piastują stanowiska menedżerskie – przyznaje Michał Sikora, kierownik  ds. komunikacji zewnętrznej w Tesco Polska.

  Ta firma również cały czas zatrudnia pracowników. Obecnie najwięcej  miejsc pracy powstaje w nowych sklepach i przy uruchamianych usługach.

  - Przykładowo, w Jeleniej Górze właśnie kończymy rekrutację pracowników  do serwisu Tesco Ezakupy, czyli zakupów z wykorzystaniem internetu.  Wkrótce ruszy rekrutacja do nowego hipermarketu w Ostrołęce, gdzie pracę  znajdzie ok. 140 osób – dodaje Sikora. #
Ze strony:
http://tnij.org/ybf6hy8

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 19:22:59
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaxbv2o050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# W jednym z serwisów wypowiada się internautka, pracownica Biedronki,
która zdradza że ukończyła Uniwersytet Jagielloński. Jak pisze, zarabia
mało i „czasem jest traktowana jak pies”, ale lubi tę pracę.
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Pasożytom z bandy Tuska i komora w to graj...

boukun

Data: 2014-02-07 20:27:02
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 19:22 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tobie też, status pasożyta ci nie przeszkadza.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 22:58:00
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaxezcer50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak kulą w płot, ja żyję za swoje...

boukun

Data: 2014-02-08 02:24:21
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:58 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Jeżeli to chyba za żony (jak cygan), a nie za swoje.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 09:06:26
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaxvivb350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Za swoje, oprócz tego praca w domu i przy domu też jest kosztowna...

boukun

Data: 2014-02-07 19:47:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
stevep wrote:

[...]

Te steve, co proponujesz Boukunowi? To jest gówno nie praca. Praca rozumiana w sensie ścisłym to jest zajęcie, które nie tylko ma dać człowiekowi zdobywanie geld, ale także umożliwiać jego samorealizację. To co powyżej, to jest ersatz pracy.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-02-07 20:29:27
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 19:47 Jakub A.  Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

stevep wrote:

[...]

A co on umie, ma wykształcenie, zna jakiś język (oprócz butowego)? Niech  się cieszy, ze mu nie proponują mycia kibli. albo podcierania tyłków.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 23:00:46
Autor: boukun
pisze:

stevep wrote:

[...]

Umiem więcej i znam lepiej języki jak Tusek i komor razem wzięci, a przede wszystkim nie robię z siebie durnia i nie daje orderów pilotowiza to, że nie potrafi jednego guzika wcisnąć i podwozia wysunąć...he, he, he...
Kogo macie steve za prezydenta i premiera, no sam sobie odpowiedzcie...

boukun

Data: 2014-02-08 02:26:09
Autor: stevep

pisze:

stevep wrote:

[...]

Pocasłuj mnie w dupe przez lewe ramie i swojego nieudacznictwa nie tłumacz  Premierem i Prezydentem
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-08 09:10:49
Autor: boukun

pisze:

stevep wrote:

[...]

Tu chodzi o twoje "nieudacznictwa" całego zniewolonego narodu polskiego, za który efekt winna jest banda Tuska i komora...
Cały naród nieudaczników? Dzisiaj rano moja córka opowiedziała mi anegdotkę, jaka opowiadana jest wśród uczącej się młodzieży. Tusk obiecuje Polakom, że stworzy takie miejsca pracy Polakom, że każdemu będzie się opłacało pracować, będzie miał godną pracę jako nauczyciel itd., a Cameron odpowiada mu na to, nie ma na to zgody... Czy coś takiego...

boukun

Data: 2014-02-08 14:16:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
stevep wrote:

A co on umie, ma wykształcenie, zna jakiś język (oprócz butowego)? Niech
się cieszy, ze mu nie proponują mycia kibli. albo podcierania tyłków.

Ja ze swoim wykształceniem i wegetuję dużo poniżej średniej krajowej pół na pół z renty vs z procentów i dywidend od krwawicy, na której rodzina trzyma łapę i na giełdę bez oficjalnej narady nie da puścić, a tym bardziej na jakiś gorący pieniądz spekulacyjny, więc nawet nie mam swobody w inwestycji ;) Problem jest taki, że cokolwiek robisz w Polsce czysto umysłowego, czy to piszesz książki i tomiki wierszy, czy na przykład pomagasz marszandowi w tworzeniu galerii sztuki jako grafik od plakatów i konferansjer, z tego nie ma nichuja prawdziwych pieniędzy. Wiem, bo ja to wszystko robiłem i nie udało mi się ekonomicznie uwolnić, nadal jestem wegetującym lumpen-petit-
bourgeois.

Ostatnią moją nadzieją jest pomoc w pisaniu korespondencji pewnemu schorowanemu na raka prezesowi firmy izraelskiej -- - z tego też nie ma więcej niż napiwek na kawę i szynkę, ale może mnie umieści na stanowisku pracownika fundacji użyteczności publicznej, którą chce założyć. O ile coś złego w międzyczasie nie stanie się jemu, albo głównemu darczyńcy. Bo wtedy syf, kiła, mogiła. Prędzej palnę sobie w łeb niż upadnę w znienawidzony przeze mnie wsteczny proletariat.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-02-09 21:03:44
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-08 14:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
Prędzej palnę sobie w łeb niż upadnę w znienawidzony przeze mnie wsteczny proletariat.

Co to konkretnie znaczy, ten "wsteczny proletariat"?

Data: 2014-02-11 16:28:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trybun wrote:

W dniu 2014-02-08 14:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
Prędzej palnę sobie w łeb niż upadnę w znienawidzony przeze mnie
wsteczny proletariat.

Co to konkretnie znaczy, ten "wsteczny proletariat"?

To znaczy po pierwsze, że fizycznie to ja mogę we własnym ogródku popracować albo w czynie społecznym jako wolontariusz, ale nigdy najemnie na chleb w ten sposób, wynagrodzenie pobieram wyłącznie za prace umysłowe. Zwłaszcza, że robole dzisiejsi bardzo moherowi, więc wsteczni.
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2014-02-13 18:36:12
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 16:28, Jakub A. Krzewicki pisze:
Trybun wrote:

[...]

Pomyślałeś o tym co by się działo gdyby wszyscy przyjęli Twoją postawę?

Data: 2014-02-14 01:20:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trybun wrote:

Pomyślałeś o tym co by się działo gdyby wszyscy przyjęli Twoją postawę?

A to nie ma wystarczającej liczby kryminalistów odbywających wyroki za drobne przestępstwa pospolite, alimenciarzy i żuli bez matury?

--
СВЕТ
МИР

Boukun wolisz nadal pozosta? paso??ytem?