Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...

Data: 2009-11-15 06:09:23
Autor: Tzva Adonai
Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...
Archiwalny post z 11 października 2004r. zamieszczony przez boukuna na
soc.culture.polish...

***

Syn mial miec na imie Adolf i urodzic sie 20 kwietnia 2000 roku, ale
Slawomir "Miecz" przekonal mnie cztery lata temu do Dawida i padlem
ofiara spisku syjonistow.

boukun

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/3e76ab1fb90d5135?hl=pl

Data: 2009-11-15 16:50:05
Autor: awe
Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...
Chcesz nam zasugerowac ze nie tylko ty jestes jebniety?
awe

Data: 2009-11-15 17:00:54
Autor: bolek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdp7ui$91f$1news.onet.pl...
Chcesz nam zasugerowac ze nie tylko ty jestes jebniety?
awe

To mu się raczej nie uda.

bolek

Data: 2009-11-15 17:14:27
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Syn mial miec na imie Adolf i urodzic sie 20 kwietnia 2000 roku, ale
Slawomir "Miecz" przekonal mnie cztery lata temu do Dawida i padlem
ofiara spisku syjonistow.

Słyszałem inną wersję tej historii. Syn miał mieć istotnie na imię  Adolf ale
bekon się dowiedział że to nie dziecko więc z zemsty  dał mu Dawid.
J-23

Data: 2009-11-15 18:20:20
Autor: Piotr
Dnia Sun, 15 Nov 2009 17:14:27 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Słyszałem inną wersję tej historii. Syn miał mieć istotnie na imię  Adolf ale
bekon się dowiedział że to nie dziecko więc z zemsty  dał mu Dawid.

Niezły psychol, bidna ta jego żona.
Piotr

Data: 2009-11-15 18:20:59
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Bokun chcial mu dac typowo slowianskie imie Johannn, ale sie przejezyczyl i wyszlo Dawid.

R.

Data: 2009-11-15 23:27:49
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hdpd9s$mpc$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

-- -- -- -- --
ma po prostu dobre serce i slaba glowe wiec jak jakis zyt go zagadal przy wodce to tak mu namieszal ze wypisal sie z partii juz byl prawie gotow przejsc na judaizm ale sie opamietal.  Od tego czasu nienawidzi zydow, ale imie syna David pozostalo ....i kazdego dnia mu przypomina jak to zostal ozydzony...fatalna sprawa i ja go troche rozumiem
awe

Data: 2009-11-15 23:19:06
Autor: boukun

Hans Kloss pisze:
[...]

W którym miejscu mam się śmiać lub płakać?

boukun

Data: 2009-11-17 12:32:27
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sun, 15 Nov 2009 23:27:49 +0100, awe wrote:

[...]

Alternatywa 1. Boukun był w Niemczech i jak każdy słaby mentalnie
Polak zaczął między wronami krakać. Tak też biedaczkowi ta przypadłość
pewnie się ostała.
Alternatywa 2. Boukun miał w swojej chłopskiej rodzinie Niemca/Niemkę,
który/a go wychowywał/a na człowieka... niemieckiego.
Alternatywa 3. Boukun chłopska rodzina mając niesamowite niemieckie
nazwisko przybrała polskie nazwisko Niedźwiecki i od tamtej pory jak
wszyscy inni im podobni niemieccy chłopi/mieszczanie udają Polaków
na wierzchu.

A może nie jedna z powyższych opcji, lecz nawet 1+2+3 na raz?

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-11-17 18:56:44
Autor: awe
Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...
Ja mysle ze Boukuna osoba jest wielce tajemnicza. Raz ze dziwne pochodzenie, a dwa jakies dziwne zachowania na pograniczu psychuszki. Tu musi byc cos na rzeczy, ale jeszcze nie wiem co.
Brak jakos mi spojnosci w tym kim tu na psp jest. Moze to wariat?
awe

Data: 2009-11-19 16:56:52
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 17 Nov 2009 18:56:44 +0100, awe wrote:

[...]

Może neonazistowski desant z Niemiec? Neonaziści wiadomo najchętniej
ukatrupili Polskę i zgarnęli sobie ziemię z radością, a jak rozumiem ten
podejrzany pan ze Śląska obracał się podczas swojego pobytu w jakichś
równie podejrzanych neonazistowskich kręgach, których towarzystwo
spowodowało jego wydalenie z Niemiec.

Data: 2009-11-21 13:40:34
Autor: awe

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.11.19.16.57.28polew.ej...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Moze po prostu jak dla nich byl zbyt radykalny.:-)
awe

Data: 2009-11-17 19:10:04
Autor: boukun

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.11.17.12.33.00polew.ej...
[...]

Głownia się wreszcie przyznał, że niepolak...

boukun

Data: 2009-11-18 02:22:38
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdupik$e84$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
boukun masz urojenia...co z toba, swinska grypa padla ci na mozK?
awe

Data: 2009-11-18 10:18:16
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdvi87$bhh$1news.onet.pl...

[...]

Spałeś coś dzisiaj w nocy awe?

boukun

Data: 2009-11-18 19:53:30
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he0ea5$i8l$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ostatnio zasypiam o 8-9 ano, nie moge sie przestawic
awe

Data: 2009-11-19 16:51:53
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 17 Nov 2009 19:10:04 +0100, boukun wrote:

[...]

W Polsce zawsze żył sobie taki przeciętny Nowacki z przeciętnym
Zamoyskim. Różnica zawsze była taka, że przeciętny Zamoyski Polskę
w sercu nosił, kiedy przeciętny Nowak nawet po przyjeździe z Niemiec
jakieś pangermanizmy szerzy i pomawia Słowian o bycie Żydami.

Może zamiast "słaby mentalnie" winienem napisać "chłop", a
zamiast "silny mentalnie" "szlachcic" ? Choć w 100% przypadkach
na pewno nie będzie się sprawdzać.

Uparty Polak zawsze Polak wiedz to Niedźwiecki. Chcesz "niepolaka"
to obejrzyj się w lusterku, a zobaczysz twarz przyszłego uchodźcy
z Polski z powodów judzenia na Słowian z Polski.

Data: 2009-11-19 18:43:44
Autor: boukun

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.11.19.16.52.29polew.ej...
[...]

To po co generalizujesz Głownia? Chłop zawsze żywił i bronił i tylko chłop...

boukun

Data: 2009-11-20 01:16:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 19 Nov 2009 18:43:44 +0100, boukun wrote:

[...]

Chłop miał zakazane posiadanie broni, więc bronienie Polski
chłop miał zakazane wiek po wieku i wiek po wieku, aż do czasów
króla Batorego tuż przed Rozbiorami Polski. Obronił chłop przed
Rozbiorami? Nie. Brał Chłop udział w powstaniach? Też nie.
Aczkolwiek był raz chłop co faktycznie wziął widły i obronił
porządku na polskiej ziemi, a zwał się ten chłop Szela.
To o tym chłopie piszesz, że żywił i bronił?

Zaś Szlachta to co innego. Tacy "chłopi" jak król Piast Polskę
żywili i bronili wiek po wieku, a nie tylko wyłącznie w XVIII
wieku jak ta Piechota Wybraniecka króla Batorego.

Data: 2009-11-20 19:56:29
Autor: boukun

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.11.20.01.17.03polew.ej...
[...]

No to sam przyznajesz, że schlachta (mojżeszowa?) doprowadziła do rozbiorów i na domiar poprzez rozbrojenie chłopstwa... Całkiem jak dzisiaj, sanacja i jej potomstwo...

boukun

Data: 2009-11-20 19:50:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Fri, 20 Nov 2009 19:56:29 +0100, boukun wrote:

[...]

W Polsce nie było mojżeszowej Szlachty. Polska nie jest Portugalią.
Nawet owi Litwini żydowskiego pochodzenia jak rozumiem to katolicy.
Wspólna ślepa nienawiść ku tym samym ludziom czasami też łączy
obce sobie narody. Tak jak Litwa i Polska złączyły się.
Nie stawiałbym szlabana Polsce więc na taką przyszłość z innymi
krajami poza Litwą. Co tam wówczas mniejsze różnice religijne
i różnorodności interpretacji tego samego tekstu religijnego.
Nic tak nie satysfakcjonuje gniewu jak utopienie wroga w jego
własnej krwi.

Data: 2009-11-21 13:44:15
Autor: awe
Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...
Boukun co ty pierdolisz. Po prostu jak ten cyc operujesz jakimis komuszymi mitami. Czerwoniec w Polsce to bylo gorzej niz lajno. Masz biblioteki cyfrowe, duzo czasu, poczytaj sobie co i jak.
awe

Data: 2009-11-21 17:17:36
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:he8mu9$v2r$1news.onet.pl...
[...]

Czerwoniec to był Rajmund i tak pozostało... przechodząc na dzieci, które z Kiszcakiem wódkę pili przy targowicy.

boukun

Data: 2009-11-22 19:00:27
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he97g7$m0k$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie pili, tylko pil - bo byl tam jeden z nich. Uwazam ze bardzo dobrze ze tam byl bo naocznie sie mogl zorientowac na czym ta wspolpraca miala polegac. Ku chwale ojczyzny
awe

Data: 2009-11-22 19:47:52
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hebtr8$k36$1news.onet.pl...

[...]

Jak miał się nie zorientować, jak obcych do stołu Kiszczak nie dokoptowałby. dzięki współpracy się tam znaleźli...

boukun

Boukun zdradza okoliczności nadania imienia swojemu synowi...