Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-topic]...

Data: 2009-06-28 04:56:36
Autor: Tzva Adonai
Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-topic]...
Temat adekwatny do twojego statusu społecznego, lingwistyczne
pajacowanie reportera też pewnie przypadnie ci do gustu.. Zwróć uwagę
szczególnie na zdanie wypowiedziane przez niemiecką odmianę mohera w 2
minucie 3 sekundzie nagrania... Złota myśl, warta oprawienia w
ramki... ;}

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Esrb2IIxjo8&feature=related

Data: 2009-06-28 16:05:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e301275e-322a-4a25-8fa1-c55e51cfa826e21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ta druga babka prawdę powiedziała, kto jest winien sztuacji dołów społecznych,... "ja, diese Oberschicht, ...ja, haben Sie da Frau Merkel, die hat ja so zu. keine Ahnung,...ne, die weis ja nicht, wann man zum Bett haben muss, außer schlafen, ...die weist gar nicht wie man ihr Kindern macht..."

Lubię Alfonsa oglądać.

boukun

Data: 2009-06-28 16:51:41
Autor: Tzva Adonai
[...]

Ty masz bekon jakieś krzywe ucho... Co ty żeś tu znowu nabazgrał,
'hochdojczszpracherze'?.. ;}

Ta pani powiedziała dokładnie to:

"ja diese Oberschicht... fragen Sie mal Frau Merkel, die hat sowieso keine
Ahnung..... ne, die weiß ja nicht mal was sie im Bett machen muss....außer
Schlafen...die hat von Tuten und Blasen keine Ahnung...die weiß gar nicht wie
man Kinder macht, die weiß überhaupt nichts, die weiß ja gar nicht bei Mann und
Frau einen Unterschied,kennt die auch nicht...."

Data: 2009-06-28 19:14:21
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.000002ba.4a47837dnewsgate.onet.pl...
[...]

Chyba tą całą godzinę odsłuchiwałeś co ta kobieta pod nosem jąkała. Ja tam słyszałem to co słyszałem.

boukun

Data: 2009-06-28 19:21:19
Autor: Tzva Adonai
Boukun, znalazłemcoś dla ciebie... [off-topic]...
Chyba tą całą godzinę odsłuchiwałeś co ta kobieta pod nosem jąkała. Ja tam słyszałem to co słyszałem.

Chwaliłeś się kiedyś, że piszesz pisma procesowe w języku niemieckim... Nie chcę
ich czytać, żeby nie osiwieć, ale jestem zdania, że może jednak powinieneś
pomyśleć o wynajęciu tłumacza przysięgłego... --

Data: 2009-06-28 19:26:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000002dd.4a47a68fnewsgate.onet.pl...
[...]

Z ciebie jest Niemiec kupa jak z koziej dupy trąbka. Musiałem ci nieźle dopiec, bo cię to gnębi niesamowicie.

boukun

Data: 2009-06-28 19:33:24
Autor: Tzva Adonai
Boukun, znalazłemcoś dla ciebie... [off-topic]...
Z ciebie jest Niemiec kupa jak z koziej dupy trąbka. Musiałem ci nieźle dopiec, bo cię to gnębi niesamowicie.

Nie ważne kim jestem, ważne za kogo się uważam, a nie uważam się za Niemca co
chyba łatwo dostrzec.... Powiedz mi, że jestem Żydem, to dla mnie najwspanialszy
komplement... I chciałbym cię jeszcze prosić o zaprzestanie używania języka
niemieckiego w mojej obecności, bo wszystko mnie boli, gdy go używasz...

Data: 2009-06-28 19:47:24
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000002e3.4a47a964newsgate.onet.pl...
[...]

To kiego wała prosiłeś się w komentarzu na you tubie, żebym nagrał jak mówię ja i moje dzieci po niemiecku? A teraz cię wszystko boli...

boukun

Data: 2009-06-28 19:50:32
Autor: Tzva Adonai
Boukun, znalazłemcoś dla ciebie... [off-topic]...
To kiego wała prosiłeś się w komentarzu na you tubie, żebym nagrał jak mówię ja i moje dzieci po niemiecku? A teraz cię wszystko boli...

Bo myślałem, że ci to sprawi radość... EOT

Data: 2009-06-28 16:07:14
Autor: boukun
[...]

Ta trzecie babka nieładnie powiedziała, że z Niemiec nic nie będzie, że Polacy przejmą Niemcy.

boukun

Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-topic]...