Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-top ic]...

Data: 2009-06-28 16:07:14
Autor: boukun
Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-top ic]...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e301275e-322a-4a25-8fa1-c55e51cfa826e21g2000yqb.googlegroups.com...
Temat adekwatny do twojego statusu społecznego, lingwistyczne
pajacowanie reportera też pewnie przypadnie ci do gustu.. Zwróć uwagę
szczególnie na zdanie wypowiedziane przez niemiecką odmianę mohera w 2
minucie 3 sekundzie nagrania... Złota myśl, warta oprawienia w
ramki... ;}

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Esrb2IIxjo8&feature=related

Ta trzecie babka nieładnie powiedziała, że z Niemiec nic nie będzie, że Polacy przejmą Niemcy.

boukun

Boukun, znalazłem coś dla ciebie... [off-top ic]...