Boukunizm teoretyczny...

Data: 2009-06-05 08:38:39
Autor: Tzva Adonai
Boukunizm teoretyczny...
Być może kiedyś pod tym hasłem znajdziemy w encyklopedii opis
filozofii życiowej opartej na wartościach społeczno-obywatelskich
promowanych przez Jarosława Niedźwieckiego stojących w opozycji wobec
takich przestarzałych ideologii jak pozytywizm, protestancki etos
pracy czy pragmatyzm ekonomiczny...

Data: 2009-06-05 18:14:05
Autor: boukun
Boukunizm teoretyczny...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:e7c0e2bc-e637-4f44-b5f7-82e06629f161j12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
Dzisiaj wykładowca prawił nam podczas wykładów "ekonomia głupcze". Nie ważne jaki system, ważna jest ekonomia. Powiedział, że tylko w budżetówce jeszcze człiowiek może się jakoś uchować. W prywatnych firmach na dłuższą metę nie ma gwarancji, a w budżetówce robią cuda, dostwiają krzesła, upychają coraz więcej ludzi i jak ma to państwo funkcjonować.

boukun

Data: 2009-06-05 18:16:52
Autor: Tzva Adonai
Boukunizm teoretyczny...
Dzisiaj wykładowca prawił nam podczas wykładów "ekonomia głupcze".

Nie myślałeś nigdy o napisaniu własnej książki w której zawarłbyś swoje
najdonioślejsze przemyślenia obejmujące wszelkie dziedziny życia społecznego?..
O gospodarce, o państwie, o socjalizmie itd... Tylko tak bardziej w stylu
twojego brata - po inteligencku, bez Żydów...

Data: 2009-06-05 18:27:28
Autor: boukun
Boukunizm teoretyczny...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000547.4a2944f4newsgate.onet.pl...
[...]

Ja powiem tak, teksty mojego brata są żałosne, on po prostu płacze i się rozczula, a tu trzeba wszystko nazywać po imieniu i walić z grubej rury.

boukun

Data: 2009-06-05 20:55:41
Autor: Tzva Adonai
Boukunizm teoretyczny...
Ja powiem tak, teksty mojego brata są żałosne, on po prostu płacze i się rozczula, a tu trzeba wszystko nazywać po imieniu i walić z grubej rury.

Czy ja wiem, wada 'żydolenia' polega na tym, że może być adresowane tylko do
określonej grupy odbiorców, a teksty twojego brata są jednak nieco bardziej
uniwersalne i skłaniają do myślenia... Twoje wywody oparte są na samych
dogmatach: "Ten to Żyd" i tyle.. A on jednak stara się skłonić czytelnika do
samodzielnego myślenia...

Data: 2009-06-05 21:23:53
Autor: boukun
Boukunizm teoretyczny...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000565.4a296a2dnewsgate.onet.pl...
[...]

Gdy mnie tylko zabraknie...
Próbkę dałem ci powyżej.

boukun

Data: 2009-06-05 21:28:00
Autor: Tzva Adonai
Boukunizm teoretyczny...
Gdy mnie tylko zabraknie...
Próbkę dałem ci powyżej.

Niesamowite.. Jesteście kompatybilni jak Lynx i Lamb z "Prussian Blue"...

http://www.youtube.com/watch?v=cOVkY8T7ILU

Data: 2009-06-05 20:46:34
Autor: awe
Boukunizm teoretyczny...
Boukun ten wstretny zyd namawia Cie do kradziezy. Co za nasienie:-)
awe

Boukunizm teoretyczny...