Boukuństwu batem na dupach

Data: 2010-02-08 12:50:02
Autor: Marek
Boukuństwu batem na dupach
On 7 Lut, 22:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
.. taki oto tekst należałoby wypisać:
"Te wszystkie Siwaki, Baryły, Siwickie, Kiszczaki, Kanie, Gierki,
Gorywody, Bieruty, Ochaby, Mince, Spychalskie, Radkiewicze,
Cyrankiewicze, Kociołki, Tejchmy, Jaroszewicze, Moczary, Babiuchy,
Olszowskie, Barcikowskie, Szydlaki, Jabłońskie, Werblany, Czyrki,
Mokrzyszczaki, Baki, itp., to jedna i ta sama klika, z której wywodzi
się i którą współtworzył generał Jaruzelski. Klika, która zabrała
Polsce 45 lat normalnego życia, fundując jej tandetę ustrojową i
mordując w kazamatach najwartościowszą jej tkankę. Klika gnojąca i
zastraszająca społeczeństwo, zmuszająca naród do zachowań i gustów
stadnych, wzorowanych na sowieckim paradygmacie. Klika, która tych, co
nie chcieli wpisać się w czerwony Matrix, bezceremonialnie z Polski
wyrzucała."

Ty znasz ich tak wszystkich z pamieci, czy korzystales ze sciagi ?

Data: 2010-02-08 21:39:17
Autor: Hans Kloss
Boukuństwu batem na dupach
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
> [...]

> Mokrzyszczaki, Baki

Ty znasz ich tak wszystkich z pamieci, czy korzystales ze sciagi ?

Przecież to przepastowane, cudzysłowia nie zauważyłeś? A z pamięci znam tych
powyżej jak najbardziej i jeszcze więcej bom te plugawe ryje latami całymi w
tiwi oglądał-  choćby takie zboukunione bydlaki jak: szlachcic, pyka, świrgoń,
loga-sowiński, kliszko, szyr, ociepka, jaszczuk, jagielski, kruczek, mitręga,
jędrychowski, kępa, grudzień, wrzaszczyk, żygulski, karkoszka, żabiński,
secomski, pińkowski, grabski, szałajda, żandarowski, kukuryka, orzechowski,
glazur, ciosek, kaim, ozga-michalski, rusinek, komender, motyka, kuberski,
kąkol, bafia, kłonica, jaskiernia.....uffff, ręka sama siekiery szuka na samo
wspomnienie tych arcyśmieci. A i tak pewnie o niejednym zapomniałem. J-23

--

Boukuństwu batem na dupach