Boulder Alu shock i hamulec tarczowy na tył

Data: 2010-03-22 12:12:53
Autor: kml
Boulder Alu shock i hamulec tarczowy na tył

Użytkownik "Yac" <niepodam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ho7i5h$lge$1news.onet.pl...
Witam,
posiadam rower Giant Boulder Alu shock (kupiony jakieś 7-8 lat temu o ile to ma znaczenie). Swego czasu był bardzo eksploatowany - ostatnio niestety trochę się w tym względzie opuściłem a teraz chciałbym to nadrobić. W związku z tym, że tylna felga nadaje się już do wymiany pomyślałem o hamulcu tarczowym. Czy w tym rowerze (na tej ramie) jest to możliwe?

A masz mocowanie hamulca tarczowego w ramie? A masz piastÄ™ z mocnowaniem tarczy hamulcowej?

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-22 12:18:09
Autor: Yac
Boulder Alu shock i hamulec tarczowy na tył
A masz mocowanie hamulca tarczowego w ramie? A masz piastÄ™ z mocnowaniem
tarczy hamulcowej?

Piastę chcę zmienić - więc to chyba nie problem. Jak rozpoznać mocowanie na ramie?

Z poważaniem,
Jacek

Data: 2010-03-22 12:23:29
Autor: Fabian
Yac pisze:
[...]

http://www.rower.com/images/bb_l/396.jpg
http://download.bikeboard.pl/foto2/rower300_ktm_03.jpg

Fabian.

Boulder Alu shock i hamulec tarczowy na tył