Box- bagaznik na dach

Data: 2009-07-27 13:12:33
Autor: huri_khan
Box- bagaznik na dach
RUN pisze:

czy warto cos takiego zabierac ze soba ? jaka jest tego pakownosci ?
duzy stawia opor podczas jazdy ? bardzo swiszczy ?

Ostatnio kupiłem coś takiego do mojej Astry i jestem zadowolony.

http://taurus.info.pl/pr.php?idg=120&id=2600

Pali więcej o około 1-2l. Nic nie świszczy przetestowane przy  prędkości   140 km/h.

czy kupic- gdzie , moze jakis sprawdzony sklep internetowy ? jakiej marki ?
a moze wypozyczyc - jaka cena za dzien ?wyjazd okolo 7 dni
dodam ze mocowanie na relingi

Pamiętaj że do ceny BOXa musisz doliczyć "bazę" czyli poprzeczki, które zamocujesz do relingów i na nich założysz box (300-400 zł).

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Box- bagaznik na dach