Box dachowy dla Alfy Romeo 147

Data: 2013-05-17 17:25:05
Autor: Krzysztof 45
Box dachowy dla Alfy Romeo 147
Powiem Ci że to problem jak nie możesz podjechać do jakiegoś sklepu i przymierzyć.
Jeżeli zakup ten jest na kilka lat i masz być zadowolony z zakupu, to lepiej odżałować dzień i zrobić wycieczkę do sklepu z dużą ofertą.

Ja w zeszłym roku kupowałem box do swojego kombiaka i byłem napalony na pewien model. Wydawało mi się że będzie OK pod względem gabarytów i estetyki, ale po przymiarce jednak zmieniłem zdanie i dobrałem taki by idealnie pasował do bryły auta i też co jest bardzo istotne grał aerodynamicznie z autem. To ważne gdy ma się do zrobienia nie małą trasę. Ludzie na to nie zwracają uwagi ale źle dobrany box może działać jak spadochron.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Box dachowy dla Alfy Romeo 147