Box dachowy - jaki?

Data: 2017-02-12 20:59:00
Autor: Scobowski
Box dachowy - jaki?
Wiadomo, że z Thule nie musisz się wstydzić na resorcie ;-)
A powaznie: Pożyczałem kilka lat z rzedu Thule od kogoś kto miał, teraz kupiłem noname'a w norauto.
Różnica w jakości wykonania: jest, ale minimalna. Np dwa zamki zamiast trzech, norautowy jest też IMO trochę bardziej wiotki (ale Thule tez zaskakuje w tym wzgędzie).
Pamiętaj, że boxa uzywasz 3 tygodnie w roku (zakłądając, że jeździsz samochodem i na narty i na letnie wakacje).
Ja nie, więc i nie czułem potrzeby przepłacania 3x za logo.

Box dachowy - jaki?