Boxy Warszawa

Data: 2009-03-10 03:41:47
Autor: Maryś
Boxy Warszawa
Cześć,

Czy moglibyście polecić firmę w Warszawie, która wynajmuje boxy
dachowe ? Szukałem w zumi i googlach ale znalazłem praktycznie tylo
jedną firmę w Ursusie. Będę wdzięczny za podpowiedź.

Względnie jeśli ktoś chce pożyczyć boxa na 14-21 w rozsądnej cenie i z
kaucją - proszę o sygnał na priv

Pozdrowienia
MS

Data: 2009-03-10 14:13:04

[...]