Boys and their toys

Data: 2009-10-26 22:18:36
Autor: in for
Boys and their toys

"rc" jest bardzo barwną i kontrowersyjną postacią. Dał się bliżej poznać podczas letniego pikniku nurkowego. Mimo iż było bardzo wielu gości, nikogo nie pogryzł, nie podrapał, nie trzeba było go banować, ani za miedzę wyrzucać. Może nie taki diabeł straszny?

Tym bardziej dobrze jest bliżej poznać Ryśka i zobaczyć szpej, do którego często w dyskusjach na forach odwołuje się:

http://tinyurl.com/yl9x8uv

Pozdr.,
Jacek

Data: 2009-10-29 14:07:52
Autor: tu_droplet
Boys and their toys
in_for@vp.pl wrote:
[...]

*6* wygląda jak Kajman polski automat oddechowy
jednostopniowy.

Data: 2009-10-30 00:49:34
Autor: in for
Boys and their toys

> http://tinyurl.com/yl9x8uv
*6* wygląda jak Kajman polski automat oddechowy

rc podpisał już wszystkie zdjęcia, wystarczy jeszcz raz zajrzeć.
Moim zdaniem imponujące!

Jacek

Data: 2009-10-30 16:02:38
Autor: Włodzimierz Kołacz
Boys and their toys

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:192f.000001c1.4ae6122cnewsgate.onet.pl...

[...]

Nie zauważam u rc jakiejś szczególnej kontrowersyjności. W każdym razie w zasadzie nie ma między nami wielkiego pola do różnic Bo to co obaj wiemy jest podobne lub takie same a co on wie czego ja nie wiem to nie stanowi pola do dyskusji. Ot chłop stoi przy swoim a wie mnóstwo no i jest barwny. Część z kalmotków znam, mniej pływałem część mam lub miałem. np. busola mi się została a pełną maskę sam sobie wykonałem, taki nóż też był kiedyś w moich klamotach. A dziś np. nieco ponad 70 min nurkowałem z butlami z lat 70 podłączonymi na sidemount,  w zestawie jeden z AO to lata 80. He he he zatwardziały apeksiaż dostał to pod wodą do paszczy na próbę ;-) Nie dość że działa to jeszcze ma wrażenie że zdecydowanie lepiej niż jego ulubiony Apeks ;-)

Bo nurkowanie nie zaczęło się 5 czy 10 lat temu. Było znacznie wcześniej niż Rysiu czy ja lub Ty zajęliśmy się tym hobby. Wtedy konstruktorzy nie byli głupsi niż są dzisiaj. Pewnie nie mieli za sobą takiego doświadczenia zbiorowego i możliwości technologicznych jakie mają współcześni wymyślacze urządzeń nurkowych.
Pozdrawiam Włodek

Boys and their toys