Boże Ciało [1 kl.]

Data: 2013-05-30 09:01:36
Autor: abc
Boże Ciało [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta >
Uroczystość Bożego Ciała.

Na Uroczystość Bożego Ciała czyta nam Kościół Święty Ewangelię
według św. Jana,  J6, 56-59

"Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim.

Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie
spożywa, będzie żył przeze Mnie.

To jest chleb, który z nieba zstąpił - nie jest on taki jak ten, który jedli
wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki.

To powiedział ucząc w synagodze w Kafarnaum."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2013-05-30 18:35:31
Autor: pluton_
Boże Ciało [1 kl.]
"Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim.

O kurwa, Jozefie Swiety, Matko Boska, chyba propagowanie
ludozerstwa jest zabronione ?

Nullification

Boże Ciało [1 kl.]