Boże Narodzenie-Wigilia bez krzyża

Data: 2010-12-25 08:56:57
Autor: u2
Boże Narodzenie-Wigilia bez krzyża
W dniu 2010-12-24 20:40, boukun pisze:
Coś wspaniałego. Można normalnie zasiąść do stołu, nie łamać się żadnym
opłatkiem, nawet niech tam sobie lecą w zaciszu jakieś kolędy, ale jak
się do tego człowiek nie nakręca, to jest to coś pięknego. No i prezenty
pod choinką przede wszystkim...

Dobrze, że człowiek skończył z żydowskimi wierzeniami...

Łamiesz się opłatkiem ? Toż to żydowski zabobon :)

Data: 2010-12-25 22:28:44
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d15a3cb$0$2420$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja się nie łamałem żadnym opłatkiem... skończyłem z żydowskimi zabobonami...

boukun

Boże Narodzenie-Wigilia bez krzyża