Boze co za koltunstwo !

Data: 2009-10-06 13:57:06
Autor: CYC
Boze co za koltunstwo !
Kawalek ludzkiego serca i krew w naczyniu litiurgicznym !.
Czy koltuny nie zdaja sobie sprawe z tego , ze jesli Bog zechcialby dokonac jakiegos cudu , to nie robilby tak prymitywnego widowiska jakie mialo miejsce w  Sokolce , tylko znalazlby inny, wyrazniejszy sposob zademonstrrowania swojej obecnosci a przedewszystkim celow jakie mialby wywolac taki cud ?.
Jak glupim trzeba byc aby wierzyc w takie idiotyzmy . Co gorsza hierarchia i pospolici ksieza pdbijaja bebenek , cieszac sie z tego , ze jakis idiota wpadl na pomysl poglebiania koltunstwa wsrod wiernych i podrzucil w kryminalny zreszta sposob ludzkie szczatki do kosciola , profanujac je .
Skoltuniala i bojaca sie ludzi kosciola  prokuratura powiada , ze to "delikatna materia" i za sprawe zabiera sie podchodzac do niej rakiem a przeciez nie ma watpliwosci , ze mamy do czynienia z zbeszczeszczeniem zwlok .. W tym kontekscie dziwnym wydaje sie stanowisko kosciola , ktory , choc oficjalnie nie podjal jeszcze zadnej decyzji w sprawie a moze wlasnie dlatego , usiluje rowniez na tym zbic ideowy ale pewnie nie tylko ideowy kapital .
Zabrac za d...e proboszcza , wikarych , ministrantow i co bardziej aktywne czlonkinie radiomaryjnego parafialnego kolka i w ciagu tygodnia znajdzie sie winny podrzucenia  ludzkich szczatkow w kosciele , czyniac w glowach najglupszej czesci naszego spoleczenstwa totalne spustoszenie .

cyc

Data: 2009-10-06 14:06:43
Autor: flower
Boze co za koltunstwo !
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
Kawalek ludzkiego serca i krew w naczyniu litiurgicznym !.
Czy koltuny nie zdaja sobie sprawe z tego , ze jesli Bog zechcialby
dokonac
jakiegos cudu , to nie robilby (...)

Wow. Po raz pierwszy widzę osobę znającą na wylot zamiary istot boskich.
Kurcze, to jest jednak prawda - kogóż to na usenecie się nie spotyka...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-06 14:28:10
Autor: CYC
Boze co za koltunstwo !

Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości news:hafc11$35n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Masz Boga za takiego samego idiote jakim sam jestes ?
Maryja na kominie , Jezus na szybie okna wiejskiej chalupy , czy ociekajace krwia konary drzew . Oto Twoja wiara w Boga !.
Boze dlaczego przyszo mi zyc w tak koltunskim kraju ?

cyc

Data: 2009-10-06 14:38:30
Autor: flower
Boze co za koltunstwo !

> [...]
> Kurcze, to jest jednak prawda - kogóż to na usenecie się nie spotyka...

Boze dlaczego przyszo mi zyc w tak koltunskim kraju ?

Widocznie twój znajomek Bóg zakwalifikował cię do tej samej grupy.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-06 14:51:58
Autor: matusm
Boze co za koltunstwo !

[...]

Musisz   zwrocic sie bezposrednio do Episkopatu
i zapytac dlaczego KK odcial sie od tego cudu

z tego co piszesz to tym cudem  jedynie sa zainteresowani,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-06 15:27:09
Autor: CYC
Boze co za koltunstwo !

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hafegj$f5c$1news.onet.pl...

[...]

Odcial sie ?
Musi byc to wiadomosc z ostatniej chwili lub przezemnie przeoczona.
O niej  nie slyszalem . Jesli tak , to tylko moze o nich dobrze swiadczyc.

Data: 2009-10-06 16:29:02
Autor: matusm
Boze co za koltunstwo !

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hafgji$lnv$1news.onet.pl...

[...]

musisz zmienic informatora skoro nie jest miarodajny i nie spelnia oczekiwan albo zintensyfikowac  zrodla operacyjne

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019391,title,Koscielna-komisja-sprawdza-cud-w-Sokolce,wid,11541046,wiadomosc_prasa.html?ticaid=18e00

byle co byle jak byle klepac bo i tak,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Boze co za koltunstwo !