Boże, jaki ten kraj jest popierdolony....

Data: 2009-08-29 14:21:49
Autor: Tzva Adonai
Boże, jaki ten kraj jest popierdolony....
Tylko siąść i płakać... Co ja tu kurwa robię?...

Data: 2009-08-29 14:25:53
Autor: Antenka
On 29 Sie, 23:21, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Tylko siąść i płakać... Co ja tu kurwa robię?...

Wyluzuj

Data: 2009-08-30 00:45:11
Autor: Antenka
Boże, jaki ten kraj jest popierdolony....

> Wyluzuj

Żartujesz? :-p

Nie, nie żartuję. Niech idzie do pubu, niech pobiega, na silownię, na
randkę, do kina - gdziekolwiek, byle odderwać się od kompa. Niech
oddpuści, bo zeświruje. A najlepiej niech sobie znajdzie jakąś fajną
laskę, ale taką prawdziwą z krwi i kości!

Antenka

Data: 2009-08-30 11:32:55
Autor: HaMMeR
Antenka wrote:
[...]

Najlepiej, to mu sie oddaj w ramach babskiejpomocy, bo biedny ci on..,
hebany skoo..syn!
Ty chyba niewiele kumasz i wynosisz z tej listy dyskusyjnej,
tyle faktow, roznych ludzi.., jak sie w tym polapac, nieprawdaz ?

Data: 2009-08-30 05:07:15
Autor: Antenka
> [...]
> oddpuści, bo zeświruje. A najlepiej niech sobie znajdzie jakąś fajną
> laskę, ale taką prawdziwą z krwi i kości!

Po prostu znam życie, a on nie. Co do znajomości tego forum -
przyglądam się mu od roku i dalej podtrzymuję, że z polityką
ma ono niewiele wspólnego. To tylka była rada - staram  się zrozumieć
ludzi, aczkolwiek czasami jest to bardzo trudne. Nic w przyrodzie nie
dzieje się bez przyczyny.

Antenka

Data: 2009-08-30 20:30:30
Autor: HaMMeR
Antenka wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Jasne, ale przesada jest toczyc litosciwe dysputy i lkac z zalosci nad kazdym
przygniecionym chwastem...

Data: 2009-08-30 12:00:06
Autor: Antenka
On 30 Sie, 20:30, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Antenka wrote:

> [...]
> ma ono niewiele wspólnego. To tylka była rada - staram  się zrozumieć
> ludzi, aczkolwiek czasami jest to bardzo trudne. Nic w przyrodzie nie

-- -- -- -- -- -- -- -

Jasne, ale przesada jest toczyc litosciwe dysputy i lkac z zalosci nad kazdym
przygniecionym chwastem...

Szanowny Panie HaMMer!

Pozwoli Pan, że to ja sama będę decydować z kim prowadzić dysputy a z
kim nie. Czy kiedykolwiek zabraniałam komuś dysputy z kimkolwiek na
tym forum?! Nie! I nie mam takiego zamiaru.
Kolejny cenzor na psp, po mkarwanie???

Antenka

Data: 2009-08-31 00:09:32
Autor: HaMMeR
Antenka wrote:
[...]

Nigdy w zyciu, moze Pani nie tylko prowadzic dysputy z byle kim,
a nawet 'odbywac' demonstracyjnie i 'na zlosc' rowniez z byle kim,
mnie nic do tego, ale jest cos takiego, jak pewne zasady wynikajace
ze zwyklego szacunku do siebie samego, niepozwalajace np. podac reki
zlodziejowi, czy kapusiowi czy po prostu wrednemu prowokatorowi i to
bylo przyczyna mojej reakcji.
Ale jak widac, Pani ten dyskomfort jest obcy, Pani tylko nos zatyka
i nurkuje...

Data: 2009-08-30 22:46:12
Autor: Antenka
On 31 Sie, 00:09, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Antenka wrote:

[...]

Rady szanownego Pana wezmę pod uwagę. Przecież napisałam, że od ok.
roku przyglądam się tutaj wszystkim bez wyjątku. Jeszcze chwila, a
wszystkich was rozszyfruję. ;-)

Antenka

P.s. A za "potłuczonego" przepraszam - było to nadużycie z mojej
strony.

Data: 2009-08-29 23:24:48
Autor: Lorn
Tzva Adonai pisze:
Tylko siąść i płakać... Co ja tu kurwa robię?...

Pytanie iście makbetowskie... I co Ty robisz tu? Uu co Ty tutaj robisz? :> Robisz z siebie idiotę. Podziwiam... Do tego trzeba mieć talent, a Ty z pewnością go posiadasz,.

Data: 2009-08-31 01:01:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Boże, jaki ten kraj jest popierdolony....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Co ja tu kurwa robię?...

 Zly szyk wyrazow w zdaniu. Powinno byc:

Co + ja + przecinek + powszechnie uzywany wyraz pochodzenia greckiego + reszta, tak jak napisales.

I wszystko jasne!!  :)

AK

--

Boże, jaki ten kraj jest popierdolony....