Bozhe tsarya khrani - punk version

Data: 2012-08-16 17:37:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bozhe tsarya khrani - punk version
http://tinyurl.com/5n6wdk

http://folk.ntnu.no/makarov/temporary_url_20070929kldcg/bozhe-tsarya-khrani-
punk.mp3

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-16 17:05:56
Autor: Observatore
Bozhe tsarya khrani - punk version
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): (...)

nic z tego nie bedzie. Podpadl:)

http://www.huffingtonpost.com/2012/08/10/pussy-riot-trial-putin-art_n_1762034.html#slide=1357441

--

Data: 2012-08-16 19:10:08
Autor: zdumiony
Bozhe tsarya khrani - punk version
U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0j99k$mm9$1inews.gazeta.pl...
http://www.huffingtonpost.com/2012/08/10/pussy-riot-trial-putin-art_n_1762034.html#slide=1357441

Mo¿na siê po¶miaæ z Putina, ale niepodobaj± mi siê oble¶ne ¿arty z Jezusa

Data: 2012-08-16 17:21:51
Autor: Observatore
Bozhe tsarya khrani - punk version
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa³(a):
> [...]
.html#slide=1357441

Mo¿na siê po¶miaæ z Putina, ale niepodobaj± mi siê oble¶ne ¿arty z Jezusa

to nie sa zadne zarty z Jezusa.

Zarty z Jezusa robi sobie polski Episkopat i Watykan na czele ktorego stoi w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych czasow.

Data: 2012-08-16 19:28:26
Autor: Marek Czaplicki
Bozhe tsarya khrani - punk version
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 16 sierpieÅ„ 2012 19:21:

zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k0j99k$mm9$1inews.gazeta.pl...
> http://www.huffingtonpost.com/2012/08/10/pussy-riot-trial-putin-
art_n_1762034
.html#slide=1357441

Można się pośmiać z Putina, ale niepodobają mi się obleśne żarty z Jezusa

to nie sa zadne zarty z Jezusa.

Zarty z Jezusa robi sobie polski Episkopat i Watykan na czele ktorego stoi
w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych czasow.

Nie zgadzam się. Wtedy, w mrocznych czasach za sam uśmiech, robiono uśmiech od ucha do ucha, albo dla przykładu skwierczało się na stosie. :) Dzisiaj jest już tylko wesoło. :)

Data: 2012-08-16 17:35:03
Autor: Observatore
Bozhe tsarya khrani - punk version
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 16 sierpieÅ„ 2012 19:21:

> w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych czasow.

 Dzisiaj jest ju¿ tylko weso³o. :)

na razie jest wesolo:)

Data: 2012-08-16 19:42:05
Autor: Marek Czaplicki
Bozhe tsarya khrani - punk version
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 16 sierpieÅ„ 2012 19:35:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 16 sierpień 2012
19:21:

ezusa
> stoi w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych
> czasow.

 Dzisiaj jest już tylko wesoÅ‚o. :)

na razie jest wesolo:)

I tak pozostanie. :) Nie ogrodzi się przecież Polski drutem kolczastym, zawsze można wyemigrować w bardziej nudne miejsce. :)

Data: 2012-08-16 19:49:09
Autor: zdumiony
Bozhe tsarya khrani - punk version
U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0ja7f$n85$1inews.gazeta.pl...
to nie sa zadne zarty z Jezusa.

Zarty z Jezusa robi sobie polski Episkopat i Watykan na czele ktorego stoi
w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych czasow.

!!
To ju¿ nie tylko polski Episkopat ale i Benedykt? A mo¿e Jan Pawe³ II te¿?
A podobno Jezus zapowiada³ ¿e Ko¶cio³a nie przemog± bramy piekielne...

Data: 2012-08-16 18:44:49
Autor: Observatore
> [...]

To ju¿ nie tylko polski Episkopat ale i Benedykt? A mo¿e Jan Pawe³ II te¿?
A podobno Jezus zapowiada³ ¿e Ko¶cio³a nie przemog± bramy piekielne...

Jan Pawel II na pewno z kagiebistami nie wchodzilby w takie brudne interesy.

Ps. poszerzcie sobie wiedze w temacie na ktory sie wypowiadacie ...np. o roli
Benedykta i Watykanu w tym *pojednaniu*.

Data: 2012-08-16 22:40:47
Autor: Klin
W dniu 2012-08-16 19:21,  Observatore pisze:

Zarty z Jezusa robi sobie polski Episkopat i Watykan na czele ktorego stoi
w tej chwili Niemiec - Benedykt. Kosciol sie cofa do mrocznych czasow.

    Tak musi byæ - Rabbi Observatore przecie¿ siê nie myliæ, on siê
    znaæ na wszystkim lepiej od papie¿a, patriarchy.

Bozhe tsarya khrani - punk version