Bp Pieronek: Zdarzył mi się fatalny wypadek przy p racy. Przepraszam.

Data: 2010-02-02 10:53:17
Autor: :he®sk:
Bp Pieronek: Zdarzył mi się fatalny wypadek przy p racy. Przepraszam.
On Mon, 1 Feb 2010 17:53:31 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Biskup Tadeusz Pieronek wycofuje się z niefortunnych wypowiedzi o Holocau¶cie i zarzutów pod adresem włoskiego portalu katolickiego Pontifex.roma.

 holocaust czy jak mu tam to proba stworzenia swietosci wokol  zaglady zydow. tylko zydow. dziwnie zapomina sie o pozostalych
 milionach wymordowanych przez niemcow i rosjan. z holocaustu
 po prostu zrobiono interes. zydowski interes. jestem antysemita?

 [...]

Pierwszy raz słyszę o przypadku, w którym katabas przyznaje się do winy! Co się stało, udowodnili mu ? W osobist± ucziwo¶c jest mi trudno uwierzyc.

 jest ci najtrudniej uwierzyc w siebie.  byles bity w dziecinstwie czy wykorzystany przez "katabasa"?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Bp Pieronek: Zdarzył mi się fatalny wypadek przy p racy. Przepraszam.