Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla

Data: 2010-01-27 21:11:19
Autor: boukun
Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla
Bp Pieronek:
"Nie" dla ingerencji Żydów w wewnętrzne życie Kościoła
Uważam, że czas skończyć z kryminalizacją tego wielkiego papieża - stwierdził bp Tadeusz Pieronek w wywiadzie dla włoskiego portalu Pontifex.it. Komentował w ten sposób protesty części środowisk żydowskich przeciwko wyniesieniu na ołtarze papieża Piusa XII. - Krytyka tak, dyktat nie - oświadczył.

Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACH
http://www.polskapartianarodowa.org/
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg

No proszę, jak niewiele potrzeba, by Żyd stał się nagle bohaterem dla polskich katolickich narodowców....

Prawdziwy, współczesny polski narodowiec nie para się żadną religią, a takich jest bardzo niewielu. Jestem pretorianem...

Dla p. Bubla i innych rzekomych narodowców lepiej by było, aby dali sobie spokój z żydowską religia katolicką, bo ich wytalmudyzuje na wszystkie strony...

boukun

Data: 2010-01-27 12:19:25
Autor: Woland
Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla
boukun napisał(a):

 Jestem pretorianem...

Profil masz wybitnie rzymski... Nieco gorzej z kodeksem honorowym..
Pretorianie starej daty popełniali samobójstwo z powodu błahostek..
Tobie żyje się wspaniale w charakterze kobiecego utrzymanka i pasożyta
społecznego....

Data: 2010-01-27 21:39:35
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:29b0d212-77f5-460e-973f-fb8dfa5bdd5cu41g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Rodzina to potęga. Silna rodzina wie, jak się obronić przed pasożytami u władzy.
Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak
tylko możesz...

boukun

Data: 2010-01-27 14:38:51
Autor: J-23
On 27 Sty, 21:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:29b0d212-77f5-460e-973f-fb8dfa5bdd5cu41g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

> [...]

Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...

Data: 2010-01-28 20:04:53
Autor: boukun

boukun napisał(a):

> [...]

Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

-- -- -- -- -- -- -- --
Pracuje, za godziwe pieniądze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Data: 2010-01-28 23:48:25
Autor: J-23
On 28 Sty, 20:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:fb2f2b05-2ab9-436a-ad68-736125ee6e09k35g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> boukun napisa (a):

> Profil masz wybitnie rzymski... Nieco gorzej z kodeksem honorowym..
> Pretorianie starej daty pope niali samob jstwo z powodu b ahostek..
> Tobie yje si wspaniale w charakterze kobiecego utrzymanka i paso yta
> spo ecznego....
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Rodzina to pot ga. Silna rodzina wie, jak si obroni przed paso ytami u
> w adzy.
> Chcesz by silny i niezale ny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- --
Pracuje, za godziwe pieni dze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Polka dla Niemca pracuje.
A to nie jest wyzysk?

J-23 itede...

Data: 2010-01-29 09:23:42
Autor: boukun
Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e7058d17-fd08-4b2d-9b2c-4e926cf9cd25k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> w adzy.
> Chcesz by silny i niezale ny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go > jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- --
Pracuje, za godziwe pieni dze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Polka dla Niemca pracuje.
A to nie jest wyzysk?

J-23 itede...

W zadnym razie, co to ma do rzeczy. Wróg jest teraz w kraju, na najwyzszych szczeblach usadowiony..., jego nie wolno umacniac, na szkode wlasna...

boukun

Data: 2010-01-27 14:40:18
Autor: J-23
On 27 Sty, 21:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Czy ten Twoj wybrakowany robi loda pierdonkowi?

J-23 itede...

Data: 2010-01-28 20:06:00
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:630927bb-d546-4735-89de-669d2c741d05k5g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

I co te prymitywne szczekanie ma niby oznaczać?

boukun

Data: 2010-01-29 00:05:57
Autor: J-23
On 28 Sty, 20:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:630927bb-d546-4735-89de-669d2c741d05k5g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- --
I co te prymitywne szczekanie ma niby oznaczać?

Prymitywne to sa Twoje marzenia o Polsce imperialnej.
Gdzie na takich nieudacznikow jakim Ty jestes mieliby pracowac jacys
niewolnicy.
Murzyni, albo eskimosi, w ostatecznosci marsjanie.
Jak nie masz kwalifikacji, pomyslu na zycie, nie masz pieniedzy...
itede.,
to tyraj na kapitaliste, albo zdychaj z glodu.
I to jest jedyna sluszna teoria!
Czy ten Twoj i dol pan Wybrakowany, moze cos innego zaproponowac
swiatu, i Polakom?
Prosze pochwal sie jego pomyslami!
Ze ma ochote w du*e wchodzic kacapom, to jest dobra metoda na poprawe
losu rodakow?
Ruskie jakby tylko mogli (swiat by im na to pozwolil) to juz dawno
Polske zajeli by dla wlasnych celow.
Doiliby nas jak to czynili prze wiele wiekow naszej wspolnej historii.
Rozumiem ze reznik, albo jakis zlotnik historii nie musza znac.
To jest oczywiste, bo brak im odpowiedniego wyksztalcenia!
To tez niech lepiej kroja szynki, i robia obraczki slubne lub
pierscionki,
zamias robic wode z mozgow, Polakom.
Mozecie robic szpagat i tanczyc na linie,
i tak nigdy nie oddam swojego glosu na takich niedouczonych
nieudacznikow.

J-23 itede...

PS. powtarzam do znudzenia ze glupiemu zawsze jest zle, komuna Ci sie
nie podobale i ucielkes z Polski, poprosiles o azyl w Raichu, tam
walczyles z kapitalizmem, az Cie za du*e wywalili z Niemiec, teraz nie
podoba Ci sie kapitalizm w Polsce, to o co ci chodzi? socjalizm nie,
kapitalizm tez nie, to moze na marsa sie wyprowadz? bo niewolnictwo
juz dawno zostalo zniesione, i ma kto na Ciebie pracowac. z reszta
nigdy nie jest wiadomo czy sam nie byl bys niewolnikiem.

Data: 2010-01-29 09:37:48
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2bb9e4ab-2fbc-412f-a1d3-db7114261da5p24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

itede.,
to tyraj na kapitaliste, albo zdychaj z glodu.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A niech se ten kapitalista sam tyra na siebie, chuj mu na grób. Zobaczymy, kto prędzej zdechnie z głodu... Też mi udacznicy się znaleźli, he, he, he. Jak to sobie wyobrażasz, że miliony bezrobotnych dzisiaj, zniewolonych Polaków ma się pchać i rozpychać łokciami między kapitalistami? I choćby nie wiem jakie kwalifikacje mieli, to system jest tak skonstruowany, że nie ma szans dla tych milionów bezrobotnych się przepchać do uprzywilejowanych stanowisk. Dla nich jedynym pomysłem na życie w obecnych warunkach społeczno-gospoodarczych jest za wszelką cenę nie dać się jeszcze bardziej wykorzystać i upodlić... Pomysłem na życie w takiej sytuacji mógłby być tez czasami kałasznikow... Jak nie ma warunków stworzonych dla większości na godziwą egzystencję, to łokcie to nic nie pomogą nikomu...
Wykształceni czy niewykształceni, dzisiaj większość Polaków tuła się poświecie za chlebem, bo w kraju godziwej pracy dla większości już NIE MA!!!

Ta była tylko w PRLu...

A oddawaj sobie swój marny głos na douczonych udaczników, ze szkodą dla siebie i przyszłych pokoleń...

Powtarzam do znudzenia, gdyby nie stan wojenny, z Polski prawdopodobnie nikt by nie musiał wyjeżdżać za chlebem, czy to w przeszłości, czy też dzisiaj. Dla takich idiotów jak ty, kreatorzy systemu i stanu wojennego wymyślili nazwę komunizm i kapitalizm. Raz jest dla nich dobry "komunizm", raz "kapitalizm"..., a ty ciągle tym samym kreatorom będziesz bił poklask, bo tak jesteś wytrenowany...

PS. Ruskie to nas dawno osrali!

boukun

Data: 2010-01-29 04:37:21
Autor: J-23

bokun pisze:
Dla takich idiotów jak ty, kreatorzy systemu i stanu wojennego wymyślili nazwę komunizm i kapitalizm...

Slowo daje ze nie wiedzialem ze to "kreatorzy systemu i stanu
wojennego wymyślili nazwę komunizm i kapitalizm"?
Jakies nowe teorie glosisz, czlowieku.
System jest tak skonstruowany, ze odpadki odpadaja, czyli nie pracuja
i nie maja prawa do godnej egzystencji(sic!)

A teraz poczytaj sobie na temat poszukiwanych pracowników
http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=poszukuje+pracownika&start=0&sa=N
albo
http://www.profeo.pl/board/topic/10685/
albo
http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&=&q=kto+ma+szanse+na+zatrudnienie&btnG=Szukaj+w+Google&meta=lr%3D&aq=f&oqi mozna w nieskonczonosc

J-23 itede...

PS. bardzo lubie kiedy sie tak wsciekasz, bowiem swiadczy to o Twojej
bezsilnosc!!! osaczone zwierze gryzie.

Data: 2010-01-29 16:42:24
Autor: boukun

bokun pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo ty w ogóle mało wiesz, nawet do tego twojego pustego łba nie dociera, że kreatorzy systemu z dnia na dzień zamienilio w Polsce nazwę socjalizm, na kapitalizm..., a jak rżnęli, tak rżną polski naród dalej, tyle, że teraz ze zdwojoną siłą...
System jest tak stworzony, że sam się powoli rozkłada, a jak się już rozkłada, to się wymyśla wojnę, stan wojenny, targowicę przy okrągłym stole i wywłaszcza, a potem siebie uwłaszcza i tak na okrągło. Naród się okrada z jego majątku, pracy i krwawicy na okrągło.... Ale na pocieszenie jest to, że często przy okazji burżuje zostają wycięci w pień... i wtedy naród dochodzi do władzy...

boukun

Data: 2010-01-29 10:02:03
Autor: J-23
bokun pisze:

> [...]

okazji burżuje zostają wycięci w pień... i wtedy naród dochodzi do władzy...

Naucz sie precyzyjnie wypowiadac, bo napisales ze "kreatorzy systemu i
stanu wojennego wymyślili nazwę komunizm i kapitalizm".
Otoz nie wymyslili tych terminow jak, to okreslasz "kreatorzy systemu
i stanu wojennego"
Kapitalizm - system ekonomiczny oparty na prywatnej wlasnosci środkow
produkcji czyli kapitalu.
A badania nd rzeczonym kapitalizmem przeprowadzal juz Karol Marks.
Czyli w czasach kiedy przytaczanych "kreatorow..." jeszcze n ie bylo
na swiecie.
Komunizm to system pogladow gloszacy program calkowitego zniesienia
ucisku i wyzysku spolecznego, postulujacy powszechnosc, rownosc i
sprawiedliwosc spoleczna oraz zbudowanie spoleczenstwa bezklasowego
opartego na spolecznej kontroli gospodarki, spolecznej wlasnosci
środków produkcji i sprawiedliwym podziale dobr. Mozna zauwazyc pewne
analogie miedzy ideami komunizmu a filozofia Platona. Idee rownosci i
wspolnoty zyskaly na znaczeniu w okresie rewolucji francuskiej
1789-1799. Idee te byly nastepnie rozwijane przez utopijnych
socjalistow, jak Henri de Saint-Simon, itede...
I teraz zrob sobie analize porownawcza dot podanych dat historycznych,
z data wprowadzenia stanu wojennego w Polsce. Czlonkowie WRONU nie
wymyslili nazw KAPITALIZM I KOMUNIZM, jak to ujales. Oni probowali
jedynie zastosowac wybiorczo niektore z zasad tzw. systemu
"sprawiedliwosci spolecznej" na wzor ZSRR. Troche wszagze lagodniej bo
w przytoczonym ZSRR mozna bylo jenym strzalem zabic 300 osob,
stracajac rakieta, bezbronny i neutralny samolot pasazerski, lub
zatopic kopalnie i utopic setki i tysiace wlasnych robotnikow. Jozef
Stalin to byl mistrz wszechdziejow w mordowaniu. Kilkadziesiat mil.
ofiar, i to wlasnych obywateli, glownie. Hitler moglby mu buty
czyscic!
Tak wygladal m.in. uteskniony przez Ciebie socjalizm (komunizm)

J-23 itede...

Data: 2010-01-29 19:57:26
Autor: boukun

bokun pisze:

> [...]

stanu wojennego wymyślili nazwę komunizm i kapitalizm".
Otoz nie wymyslili tych terminow jak, to okreslasz "kreatorzy systemu
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Otóż wymyślili w Polsce, a ty za nimi powtarzasz..., tak jak cię wytrenowali...

boukun

Data: 2010-01-29 14:18:17
Autor: J-23
On 29 Sty, 19:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6f60e366-89f3-4d35-85b7-df32f6ef23afg29g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Otóż wymyślili w Polsce, a ty za nimi powtarzasz..., tak jak cię wytrenowali...

bokun nie martw sie, glupota nie boli,
choc w Twoim beznadziejnym przypadku, jest nieuleczalna!

J-23 itede...

Data: 2010-01-30 13:33:15
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4a8fed17-27fd-4327-be8f-9c5b3fdf13e8p24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

boukun

bokun nie martw sie, glupota nie boli,
choc w Twoim beznadziejnym przypadku, jest nieuleczalna!

-- -- -
Jesteś bezdennym niewolnikiem systemu i tyle. Patrz wątek "Oni żyją"...

boukun

Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla