Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla

Data: 2010-01-27 12:19:25
Autor: Woland
Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla
boukun napisał(a):

 Jestem pretorianem...

Profil masz wybitnie rzymski... Nieco gorzej z kodeksem honorowym..
Pretorianie starej daty popełniali samobójstwo z powodu błahostek..
Tobie żyje się wspaniale w charakterze kobiecego utrzymanka i pasożyta
społecznego....

Data: 2010-01-27 21:39:35
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:29b0d212-77f5-460e-973f-fb8dfa5bdd5cu41g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Rodzina to potęga. Silna rodzina wie, jak się obronić przed pasożytami u władzy.
Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak
tylko możesz...

boukun

Data: 2010-01-27 14:38:51
Autor: J-23
On 27 Sty, 21:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:29b0d212-77f5-460e-973f-fb8dfa5bdd5cu41g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

> [...]

Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...

Data: 2010-01-28 20:04:53
Autor: boukun

boukun napisał(a):

> [...]

Chcesz być silny i niezależny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

-- -- -- -- -- -- -- --
Pracuje, za godziwe pieniądze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Data: 2010-01-28 23:48:25
Autor: J-23
On 28 Sty, 20:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:fb2f2b05-2ab9-436a-ad68-736125ee6e09k35g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> boukun napisa (a):

> Profil masz wybitnie rzymski... Nieco gorzej z kodeksem honorowym..
> Pretorianie starej daty pope niali samob jstwo z powodu b ahostek..
> Tobie yje si wspaniale w charakterze kobiecego utrzymanka i paso yta
> spo ecznego....
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Rodzina to pot ga. Silna rodzina wie, jak si obroni przed paso ytami u
> w adzy.
> Chcesz by silny i niezale ny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- --
Pracuje, za godziwe pieni dze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Polka dla Niemca pracuje.
A to nie jest wyzysk?

J-23 itede...

Data: 2010-01-29 09:23:42
Autor: boukun
Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e7058d17-fd08-4b2d-9b2c-4e926cf9cd25k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> w adzy.
> Chcesz by silny i niezale ny, nigdy nie pracuj na swojego wroga! Jebaj go > jak

Masz racje!
A co?
Niech pracuje "stara"

J-23 itede...
Pracuje, za godziwe pieni dze i nie na swojego wroga, tak jak ja...

boukun

Polka dla Niemca pracuje.
A to nie jest wyzysk?

J-23 itede...

W zadnym razie, co to ma do rzeczy. Wróg jest teraz w kraju, na najwyzszych szczeblach usadowiony..., jego nie wolno umacniac, na szkode wlasna...

boukun

Bp Pieronek bohaterem narodowym dla p. Bubla