Bracia Kaczyńscy określeni jako "agenci" i "faszystowscy dziwacy"

Data: 2009-03-20 17:09:34
Autor: antyanatinae
Bracia Kaczyńscy określeni jako "agenci" i "faszystowscy dziwacy"
Pod adresem Lecha i Jarosława Kaczyńskich padły ostre słowa - zostali oni, wraz z kilkoma innymi politykami z Europy Środkowo-Wschodniej, określeni mianem "faszystowskich dziwaków" i "agentów Międzynarodowego Funduszu Walutowego i NATO". Opinię taką wyraził amerykański historyk i dziennikarz Webster Tarpley w filmie dokumentalnym "The Obama Deception".

http://wiadomosci.onet.pl/1938157,12,item.html

Przemek

Trafili na swojego.

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-03-20 17:17:15
Autor: boukun

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gq0f3u$8sv$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to tylko dwóch takich, co chodzą w jarmułkach...

boukun

Data: 2009-03-20 17:36:50
Autor: raff
antyanatinae pisze:
[...]

"Tarpley to kontrowersyjny historyk i dziennikarz słynący ze swych lewicowych przekonań i wiary w teorie spiskowe, które w jego opinii, odkrywają prawdę o prawdziwej naturze światowej polityki."

Warzywny i wszystko jasne.

R.

Data: 2009-03-20 20:39:22
Autor: Karol
antyanatinae <adres@email.pl> napisał(a):
[...]

 nic nie trafili. Sprawdz sobie najpierw jak wklejasz takie *sensacje*, zrodla
ich pochodzenia i nie siej intryg. Zacznijmy wiec od zyciorysu pana Webstera Tarpley ...hmm...i co my tam czytamy:

*In 1986 Tarpley attempted to run on the platform of Lyndon LaRouche in the
New York State Democratic Party primary for the U.S. Senate, but was ruled off
the ballot because of a defect in his nominating petitions.[2] He was a
frequent host of "The LaRouche Connection", which its producer, LaRouche's
Executive Intelligence Review News Service,[3][4] describes as "a news and
information cable television program".[5]*

Acha ! -   "LaRouche Connection" - wiec juz jestesmy w domu:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_Tarpley

Jesli natomiast chodzi o kolejne nazwisko wymienione we wklejonym przez ciebie
tekscie : Alexa Jonesa, to proponowal bym byc jednak bardziej ostrozny i
sprawdzic sobie DOKLADNIE jakiej NARODOWOSCI przyjaciol i kumpli, ma ten amerykanski dziennikarz. W tym celu mozna przejrzec jego strone i posprawdzac np. nazwiska i zyciorysy
autorow sprzedawanych przez niego ksiazek.

Data: 2009-03-20 21:15:38
Autor: KAROL

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

> nic nie trafili. Sprawdz sobie najpierw .....

Jeśli chcesz mnie o czymś poinformowac, to napisz to w języku polskim.

ciebie chyba najmniej chce poinformowac, wiec sie nie przejmuj. --

Data: 2009-03-20 21:47:59
Autor: Karol

Użytkownik " KAROL" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w

> ciebie chyba najmniej chce poinformowac, wiec sie nie przejmuj.

Masz problem z pamięcią. Sprawdź do kogo napisałeś poniższy tekst:

no i co z tego? ty i tak nic nie zrozumiales, bo nie napisalem przeciez po
polsku. Powtarzam wiec, nie przejmuj sie:)

EOT

Data: 2009-03-20 20:40:15
Autor: Pogo
Bracia Kaczyńscy określeni jako " agenci" i "faszystowscy dziwacy"
The Obama Deception 1/11 (Napisy PL)
http://www.youtube.com/watch?v=xffzV7v1PDQ&fmt=18

Lista odtwarzania:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=DDC3E406B8F16EB5