Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....

Data: 2009-09-17 09:58:09
Autor: Tzva Adonai
Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....
Sowieci przywi±zywali polskie dzieci do czo³gów, by tak chroniæ siê
przed kulami obroñców miasta - wynika z relacji ¶wiadków zapisanych w
aktach ¶ledztwa.

Rosjanie mordowali polskich oficerów strza³em w ty³ g³owy, rannym
¿o³nierzom wyd³ubywali oczy lufami karabinów, a do ochrony swoich
czo³gów u¿yli ¿ywych tarcz - polskich dzieci - podaje portal tvp.info,
który dotar³ do ustaleñ ¶ledztwa IPN.

"Na ³bie czo³gu rozkrzy¿owane dziecko. Ch³opczyk. (..) Krew z jego ran
p³ynie strumieniami" - opowiada³a mieszkanka Grodna Gra¿yna Lipiñska,
która próbowa³a ratowaæ ch³opca. "Z czo³gu wyskakuje czarny tankista z
browningiem, za nim drugi. Grozi piê¶ci±, krzyczy, o co¶ oskar¿a nas
oraz ch³opczyka (..) Oczy ch³opca pe³ne strachu i mêki. Z bezgraniczn±
ufno¶ci± oddaje siê nam (...) Uciekamy. Ch³opczyk ma piêæ ran od kul
karabinowych.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article445197/Sowieci_przywiazywali_dzieci_do_czolgow.html

Data: 2009-09-18 08:03:38
Autor: WW
Tzva Adonai pisze:
[...]

Co za brednie
Po 5 ranach od kul  dziecko i do tego rozkrzy¿owane na radzieckim czo³gu, umar³o by najdalej w kilka minut z wykrwawienia.

I tak to bada historie IPN.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni
zacz±æ siê baæ. "

Data: 2009-09-18 06:12:27
Autor: Hans Kloss
Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):
Co za brednie

Po 5 ranach od kul  dziecko i do tego rozkrzy¿owane na radzieckim czo³gu, umar³o by najdalej w kilka minut z wykrwawienia.

LOL, czyzby profesor anatomii sie odezwa³? Udowodnij ze po kilku a nie po
kilkunastu ;)

I tak to bada historie IPN.
Czyli co, IPN powinien j± badaæ ignoruj±c zeznania naocznych ¶wiadków?
Btw ciekawe skad ¶wiadek wiedzia³ ¿e tych ran by³o akurat 5. Ale tego nie
dowiemy sie na podstawie jednozdaniowego urywka z zeznañ.
J-23

Data: 2009-09-16 08:28:51
Autor: Prawusek
"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):

> [...]

Btw ciekawe skad ¶wiadek wiedzia³ ¿e tych ran by³o akurat 5. Ale tego nie
dowiemy sie na podstawie jednozdaniowego urywka z zeznañ.

Pukanie z karabinów do czo³gu to jak grochem o ¶cianê. A z broni na czo³gi z
takiego jeñca-tarczy nie by³oby ¶ladu. Znowu jakie¶ parchate bajdy.

Data: 2009-09-18 06:59:07
Autor: Hans Kloss
Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisa³(a):
Znowu jakie¶ parchate bajdy.

Mogli przywi±zaæ ch³opaka ju¿ rannego. Mog³y to byæ rany nie od ¿adnych kul
karabinowych tylko np. od od³amków jakiego¶ pocisku itditp. Co co do
skurwysyñstw i zbrodni dokonywanych przez armie sowieck± to od mojej rodziny
s³ysza³em takie rzeczy ¿e ten ch³opak do czo³gu przywiazany to piku¶. Mojego
dziadka zastrzeli³ sowiet we Lwowie, w czasie wycofywania sie rusów z tego
miasta. Pijane bydle strzela³o do zgromadzonego t³umu gapiów z karabinu
maszynowego, ot tak dla zabawy, przy zupe³nie biernej postawie swoich kole¿ków
i dowódcy. Jak weszli Niemcy to u³ozyli trupy tych ludzi na ulicy ¿eby rodziny
mog³y ich rozpoznaæ i zabraæ. Ojciec by³ wtedy jeszcze ma³y ale twierdzi ze
by³o tych zabitych kilkudziesiêciu.  Jak kiedy¶ moja rodzina zaczêla liczyæ
krewnych zabitych w czasie tej wojny to im wysz³o ¿e sowieci zabili ponad
20scia osób, a Niemcy i Polacy mniej wiêcej po równo, w sumie ok. 5.
J-23

Data: 2009-09-18 09:41:25
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Obawiam siê, ¿e po Niemcach, to w wielu rodzinach nie ma kto liczyæ.

Data: 2009-09-18 08:18:52
Autor: Hans Kloss
Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):
Obawiam siê, ¿e po Niemcach, to w wielu rodzinach nie ma kto liczyæ.

Po rusach te¿. Oczywi¶cie tak rachunki wygl±daj± na terenach zajêtych w 39
przez wojska sowieckie, za linia Wis³a-San bilans jest zapewne zupe³nie inny.
J-23

Data: 2009-09-18 10:29:56
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):
[...]

Na a patrz pan. Niemcy s± nasze przyjaciele a rusków nadal nie lubimy.
Dziwne nieprawda¿ ?

Data: 2009-09-18 08:49:35
Autor: Hans Kloss
Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):
Na a patrz pan. Niemcy s± nasze przyjaciele a rusków nadal nie lubimy.
Dziwne nieprawda¿ ?

Ani trochê. Z trojga z³ego- byæ protektoratem Niemców, rusów albo daæ sie
miedzy nich podzieliæ, wybrali¶my z³o najmniejsze. 50 lat prylu powinno nawet
najtepszych nauczyc jak wygl±da i do czego prowadzi "przyja¼ñ" z ruskimi.
J-23

Data: 2009-09-18 11:43:00
Autor: raff
WW pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

A w tym czasie Zydzi strzelali ze strychow i pieterek broniacym sie Polakom w plecy.

R.

Data: 2009-09-18 11:58:24
Autor: VicAbarca
Bracia SÅ‚owianie i przyjacielska interw encja....
raff пишет:
A w tym czasie Zydzi strzelali ze strychow i pieterek broniacym sie Polakom w plecy.

A szkocka piechota strzelala im w piety...

--
Vic

Data: 2009-09-18 12:11:46
Autor: raff
VicAbarca pisze:
raff пишет:
A w tym czasie Zydzi strzelali ze strychow i pieterek broniacym sie Polakom w plecy.

A szkocka piechota strzelala im w piety...

Nie dezawuuj tego, bo to prawda.

Oni pisza historie, my tez mozemy.

R.

Data: 2009-09-18 12:23:27
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Nie dezawuuj tego, bo to prawda.

dezawuować
(fr. désavouer) nie uznawać czyjegoś prawa do powoływania się na czyjeś poparcie lub zaufanie; cofać aprobatę, kwestionować upoważnienie.

--
Vic

Data: 2009-09-18 12:25:55
Autor: raff
VicAbarca pisze:
raff пишет:
[...]

dezawuować - nie uznać czyjego prawa do jakichś działań, do reprezentowania kogo a. czego, do występowania w czyimś imieniu; wyrzec się odpowiedzialności za kogo, cofnąć aprobatę, zakwestionować upoważnienie; wyprzeć się, dyskredytować kogo.

Wiesz co ? Ty jestes naprawde wkurwiajacy.

R.

Data: 2009-09-18 12:31:09
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Wiesz co ? Ty jestes naprawde wkurwiajacy.

Ktos mi kiedys tutaj zwrocil uwage na nieprawidlowe zastosowanie slowa "resentymenty". I to bylo OK. Skorzystalem.
Tak i ty skorzystaj z tego co ci podrzucilem o "dezawuowaniu".

--
Vic

Data: 2009-09-18 12:32:06
Autor: raff
[...]

Nie lubie gnojkow o przerosnietym ego. Takim jak ty.

Wiec raczysz spierdalac.

R.

Data: 2009-09-18 12:35:20
Autor: VicAbarca
raff пишет:
[...]

Twoja reakcja swiadczy raczej o twoim przerosnietym ego.
Ja sie nie burzylem, gdy nie mialem racji w sprawie "resentymentow" :)

Wiec raczysz spierdalac.

I kij ci w ucho :)

--
Vic

Data: 2009-09-18 12:28:06
Autor: raff
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Nie dezawuuj tego, bo to prawda.

dezawuować
(fr. désavouer) nie uznawać czyjegoś prawa do powoływania się na czyjeś poparcie lub zaufanie; cofać aprobatę, kwestionować upoważnienie.

I kobiety z tobÄ… wytrzymujÄ… ?

Z gostkiem o takim popierdolonym charakterze ?

R.

Bracia S³owianie i przyjacielska interwencja....