Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. Dr uga wyskoczyła z okna, żeby się ratować

Data: 2010-01-13 01:33:38
Autor: muto2100
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. Dr uga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
Data: 2010-01-13 14:23:37
Autor: Marek
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę . Druga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
On 13 Sty, 10:33, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?aid=/20100112/reg10/4...

Ciekawe, jak mozna poznane na ulicy dwie dziewczyny , wciagnac na sile
do mieszkania na I pietrze...?

Pewnie poszly same, bo im sie bruneci bardziej, niz Dunczycy
podobali...

Data: 2010-01-13 21:51:39
Autor: Grzegorz Z.
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. Druga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:33:38 -0800 (PST), muto2100 napisał(a):

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?aid=/20100112/reg10/483588138

Szybko ucz± się "tradycyjnych warto¶ci" od swoich s±siadów, polaczków:

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/podkarpackie/stalowa-wola/news/czy-brat-zgwalcil-siostre,1424243,3286

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2010-01-14 17:10:00
Autor: * he®sk *
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. D ruga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
On Wed, 13 Jan 2010 21:51:39 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Szybko ucz± się "tradycyjnych warto¶ci" od swoich s±siadów, polaczków:

 a ty kim jestes cholerny komuchu ?  ruskim, prawoslawnym ateista ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-14 17:12:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 17:10:00 +0100, * he®sk * napisał(a):

On Wed, 13 Jan 2010 21:51:39 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Szybko uczą się "tradycyjnych wartości" od swoich sąsiadów, polaczków:

 a ty kim jestes cholerny komuchu ?

25 lat temu byłem waszym oficerem prowadzącym, TW.

Data: 2010-01-14 17:22:25
Autor: * he®sk *
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. D ruga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
On Thu, 14 Jan 2010 17:12:17 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  a ty kim jestes cholerny komuchu ? 25 lat temu byłem waszym oficerem prowadz±cym, TW.
  a to ty... wziales mnie wtedy za raczke i mowiles, ze prowadzisz
 mnie do przedszkola! na szczescie moj tata obil ci dokladnie morde.
 uzupelniles brakujace jedynki i dwojki zboku ? --

 HeSk

Data: 2010-01-14 08:01:17
Autor: Marek
Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę . Druga wyskoczyła z okna, żeby się ratować
On 13 Sty, 10:33, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?aid=/20100112/reg10/4...

Rodzice, pewnie z tolerancyjnego pokolenia Kwasniewskiego, nie
wytlumaczyli dziewczynom, jak rozpoznac Cygana i czego mozna sie po
nim spodziewac.
Na pewno, tak samo nie wytlumaczyli, jak rozpoznac Zyda, ani, jak
Szwaba..

I dlatego latwo takie dziewczynki ocyganic, oszwabic i podjudzic.

Bracia z cygańskiej rodziny zgwałcili kobietę. Dr uga wyskoczyła z okna, żeby się ratować