Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))

Data: 2009-05-05 18:02:30
Autor: Alti
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))

Użytkownik "Darek F." <filonxxxl@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtplqp$2vh$1news.wp.pl...
Witam

Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

Moglbym ktos?

Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
Bytam bo nie wiem.

Wojtek

Data: 2009-05-05 18:06:27
Autor: Darek F.
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
Użytkownik "Alti" napisał

Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
Bytam bo nie wiem.

Wojtek

Pomyslalem, ze skoro zanabylem B12 to bedzie to logiczne wyjscie ?
No a teraz to mnie zbiles z tropu... ;)))

Jakies kontrpropozycje?

Pozdrawiam
Darek F., B-stok
B12 '01

Data: 2009-05-05 18:10:37
Autor: Alti
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))

Użytkownik "Darek F." <filonxxxl@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtpo3t$4fd$1news.wp.pl...
Użytkownik "Alti" napisał

Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
Bytam bo nie wiem.

Wojtek

Pomyslalem, ze skoro zanabylem B12 to bedzie to logiczne wyjscie ?

Mam pralkę siemensa w łazience i nawet się nie orientowałem czy jest może jakieś bractwo siemensa.

No a teraz to mnie zbiles z tropu... ;)))

Jakies kontrpropozycje?

FLAMETIRES, czy jak to tam było?

Wojtek

Data: 2009-05-05 18:40:36
Autor: johnny
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))

Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
Bytam bo nie wiem.

Jak koscielnemu szepniesz na ucho: "Ja z bractwa", to od razu odsuwa tacę... ;-(

Zdroofka Johnny

Data: 2009-05-06 08:40:52
Autor: Darek F.
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
Jak koscielnemu szepniesz na ucho: "Ja z bractwa", to od razu odsuwa tacę... ;-(

Nie chadzam to nie wiem, ale skoro tak twierdzisz... ;)))

Pozdrawiam
Darek F., B-stok
B12 '01

Data: 2009-05-06 08:39:58
Autor: Darek F.
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
Mam pralkę siemensa w łazience i nawet się nie orientowałem czy jest może jakieś bractwo siemensa.

Ja mam lodowke, zakladamy ? ;)))

Pozdrawiam
Darek F., B-stok
B12 '01

Data: 2009-05-07 14:42:07
Autor: Jacek Różański
Alti pisze:

[...]

Żeby mieć braci.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-12 12:41:36
Autor: Small
Alti pisze:

[...]

Bractwo jest po to zeby miec znizki w serwisie Suzuki.
Prezesem bractwa jest wlasciciel serwisu.
Sa tez skladki na bractwo, ktore to zbiera Prezes aby wyrownac straty na znizkach.

Small
GSX750F

Data: 2009-05-12 20:43:20
Autor: Jacek.M
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))

Bractwo jest po to zeby miec znizki w serwisie Suzuki.

Nie ma zniżek.

Prezesem bractwa jest wlasciciel serwisu.

Nie ma prezesa.

Sa tez skladki na bractwo, ktore to zbiera Prezes aby wyrownac straty na znizkach.

Nie ma składek.
Powiedz, po co napisałes?

Jacek

Data: 2009-05-13 08:33:20
Autor: Small
Jacek.M pisze:

Bractwo jest po to zeby miec znizki w serwisie Suzuki.

Nie ma zniżek.

To ciekawe bo gdzies wyczytalem kiedys ze sa tacy co dostaja.

Prezesem bractwa jest wlasciciel serwisu.

Nie ma prezesa.

Jak zwal tak zwal, ktos jednak decyduje kogo przyjac a kogo nie :) Dla mnie "prezes".

Sa tez skladki na bractwo, ktore to zbiera Prezes aby wyrownac straty na znizkach.

Nie ma składek.

Patrz nizej, mala zlosliwosc.

Powiedz, po co napisałes?

Jacek

Po co? Napisałem aby dodać trochę zlosliwosci do i tak idiotycznego tematu.
Uprzedzajac nastepne pytanie: Dlaczego? Bo przeczytalem dzis ten post i wiele innych i akurat do TEGO mialem ochote wtracic swoje 3 grosze.

Small
SUZUKI GSX750F :)

Data: 2009-05-13 18:31:36
Autor: Jacek.M
Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
To ciekawe bo gdzies wyczytalem kiedys ze sa tacy co dostaja.

Pokaż dokładnie gdzie. Może sie przyda na przyszłość taka informacja.

Jak zwal tak zwal, ktos jednak decyduje kogo przyjac a kogo nie :) Dla mnie "prezes".

Nie ma tam jednej osoby która decyduje. Kandydat zgłasza sie do kogo chce.
Czyli po Twojemu są tam sami prezesi.

[...]

Nic nie wiesz na temat BS a nazywasz go idiotycznym. Obrarzasz mnie tym, bo sam jestem członkiem BS juz od dawna.
Nie mam zamiaru polemizowac z "wtrącaniem trzech groszy" i drobnych złośliwości tylko dlatego aby coś napisać.
Jak przeczytasz jeszcze raz swój post, to sam sobie odpowiesz, dlaczego odsiewamy pieniaczy, "drobnozłośliwsów", małolatów i malkontentów oraz innych którzy szukaja tylko zadymy.

Jacek

Data: 2009-05-13 19:19:50
Autor: zbigi
Jacek.M napisał(a):
> [...]

Nic nie wiesz na temat BS a nazywasz go idiotycznym. Obrarzasz mnie tym, bo sam jestem członkiem BS juz od dawna.

No widac, zes z tych mocno identyfikujacych sie, co to im ideologia oczy krwia przeslania. Chlopak nie napisal, ze BS jest idiotyczne jeno ze watek.
Jak przeczytasz jeszcze raz swój post, to sam sobie odpowiesz, dlaczego odsiewamy pieniaczy, "drobnozłośliwsów", małolatów i malkontentów oraz innych którzy szukaja tylko zadymy.

No to nie szukaj zadymy. Najlepiej dbac o swoj wizerunek niosac kaganek oswiaty. U ciebie zabraklo mu chyba oliwy.
Luz, rilaks :)

Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))