Brad PITT

Data: 2009-04-22 18:47:52
Autor: Leksy
Brad PITT
leo pisze:
Angelina i Brad rozstali sie. Wraz z zerwaniem
rozpoczela sie walka o prawa do opieki nad dziecmi.
Aktorka zaoferowala bylemu kochankowi
90 milionów dolarow za zrzeczenie sie praw
do maluchow. Jesli ten nie zgodzi sie na stawiane
przez nia warunki, to zagrozila, ze zniszczy go w sadzie.
Widac Pitt ma już wyjatkowo dosyc Jolie,
bo wlasnie opuscil Stany Zjednoczone.

-

heh ja jej mogę zrobić dzieciaki i wezmę tylko 9 mln $ za zrzeczenie się praw :)

Data: 2009-04-26 10:05:46
Autor: zma
Brad PITT
Leksy wrote:
leo pisze:
[...]

Cen sie stary i nie psuj rynku. Nie schodz ponizej 80mln ;-))

Brad PITT