Data: 2018-04-20 15:29:43 | |
Autor: Trybun | |
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc | |
W dniu 2018-04-20 o 13:17, Wojtek pisze:
Dane: Nowych kart zasadniczo nie trzeba już konfigurować pod internet. Chyba jedyne co można zrobić to sprawdzenie "ustawienia internetu" czy coś w nich nie jest wyłączone, jakaś opcja zaptaszkowana, odptaszkowana itd. |
|
Data: 2018-04-20 18:22:36 | |
Autor: Wojtek | |
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc | |
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5ad9eb1c$0$624$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2018-04-20 o 13:17, Wojtek pisze: Znalazłem na stronie Orange opis konfiguracji żeby sprawdzić moje ustawienia. KIazali dodać APN do Internetu na smartfonie i teraz działa. Co mnie dziwi to to, że wcześniej nie było potrzebne ustawienie APN. Nie wiem co ta zmiana oznacza. Jeśli ktoś wie, to będę wdzięczny za wyjaśnienie. Ponadto, po wejściu na stronę Ustaw swój telefon i wybraniu mojego smartfona (tak kazali) miałem 2 możliwoścido wyboru: - Konfiguracja Internet* - Konfiguracja WAP* i przy każdej z nich był identyczny opis: "*Konfiguracja dotyczy usług transmisji danych opartych o technologię GPRS, EDGE, 3G, HSPA (HSDPA, HSUPA). Parametry konfiguracji dotyczące usług CSD można znaleźć tutaj" Wybrałem Konfiguracja Internet, ale tak naprawdę nie wiem czym różni się od tego Konfiguracja WAP. Może ktoś wie? Pozdrawiam Wojtek |
|
Data: 2018-04-21 10:55:57 | |
Autor: Uncle Pete | |
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc | |
Ponadto, po wejściu na stronę Ustaw swój telefon i wybraniu mojego WAP jest obecnie bezużyteczny - był to taki niby internet dla telefonów (a ponadto, o ile pamiętam cenniki, jest drogi). Ale tak naprawdę o na takie pytanie szybciej znalazłbyś odpowiedź w Googlu... |
|