Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc

Data: 2018-04-21 03:28:59
Autor: 1634Racine
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
Wojtek w news:5ad9cc50$0$611$65785112news.neostrada.pl
Dane:
Dostawca Internetu; Orange
Smartfon: Lumia 535 z Windows 8.1
Objawy:
Internet na laptopie działa prawidłowo.
Internet na smartfonie z WiFi w domu działa prawidłowo -
mogę odbierać pocztę, stąd wnoszę, że ustawienia są
prawidłowe, mogę także oglądać strony www
Internet na smartfonie z SIM nie działa, jakby go nie było,
pomimo wyświetlania się H w lewym górnym rogu.
Do niedawna było tak, że często Internetu na smartfonie z SIM
nie było, ale pojawiał się po restarcie smartfona, czyli wyłączenia
smartfona (z wcześniej włączonym Internetem) i ponownym
włączeniu smatfona. Wtedy w górnym lewym rogu pokazywało
się H+ i Internet działał prawidłowo.
Jaka może być przyczyna? Co zrobić?

a to nie jest tak, ze po prostu powinni Ci podeslac z orange gotowce,  tzw pliki konfiguracyjne? jeden dla mms, drugi  "dla internetu", albo jeden uniwersalny. Nigdy nie wklepywalem zadnych cudow typu apn, czy inne sprawy konfiguracyjne, ale tez pisze o zwyczaju w virgin -- > podsylaja, klikasz , instaluje sie i po klopocie. Podesla  przez wifi :)

Data: 2018-04-21 07:18:01
Autor: Wojtek
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5ada93e3$0$31359$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak było kiedyś. Teraz są 2 możliwości, albo zgoda na ustawienia automatyczne,
czyli gotowe w telefonie albo ustawienie ręczne z wpisywaniem parametrów.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2018-04-21 13:01:50
Autor: 1634Racine
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
Wojtek w news:5adac988$0$617$65785112news.neostrada.pl
[......]
[...]

tylko? i zero szans na pliki od nich po tel do biura obslugi? nie musza
podeslac, jesli ktos zazyczy sobie telefonicznie?  moze sprawdz...

Data: 2018-04-21 15:25:37
Autor: Wojtek

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5adb1a23$0$608$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie będę przechodzić przez mękę dodzwonienia się do BOK, o kosztach
już nie wspominając gdy trzeba na początek odsłuchiwać w kółko reklamy,
a potem czekać, czekać, ... czekać.
W końcu już Internet mi działa, po poświęceniu na to pewnej ilości
czas oraz czasu dyskutukących w tym wątku, za który dziękuję.

Może ktoś, komu Internet lub coś innego nie chodzi, spróbuje skorzystać
z Twojej, skądinąd słusznej, rady. Tak powinno być.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2018-04-21 16:28:09
Autor: 1634Racine
Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
Wojtek w news:5adb3bc6$0$31359$65785112news.neostrada.pl
[...]

przykladowa niespodzianka  -- >  https://ustaw.orange.pl/
wklepujesz nokia/microsoft, lumia 535  i masz gotowce w kazdej sprawie

Data: 2018-04-21 17:24:45
Autor: Wojtek

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5adb4a90$0$31366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie jest niespodzianka. Przecież z tego skorzystałem, pisałem o tym
w moim newsie 2018-04-20 18:22. To jest metoda oparta o ręczne
wpisanie parametrów APN, stąd moja prośba o wyjaśnienie różnicy
między nieustawianiem APN, czyli pozostawieniem tego automatowi
(zaszytemu w smartfonie), a ręcznym ustawieniem parametrów.
Dalej w tamtym newsie prosiłem także o wyjaśnienie sprawy WAP.

Pozdrawiam
Wojtek

Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc