Brak OC i/lub bak przeglądu ?

Data: 2010-01-08 08:14:45
Autor: MarcinJM
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
  Michał pisze:
Witam,

Ślisko jest to 2 pytania mam:

Przeciez dla ciebie nie ma "slisko". Poza tym po 4 godzinach tereningu opanowales wszelkie techniki poslizgow.
Wiec po co te pytania?

MarcinJM

Data: 2010-01-09 21:23:36
Autor: Michał
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
> Ślisko jest to 2 pytania mam:

Przeciez dla ciebie nie ma "slisko". Poza tym po 4 godzinach tereningu opanowales wszelkie techniki poslizgow.
Wiec po co te pytania?

Nie nie, to nie tak ;)

Tak jeszcze przez 3.5 roku jazdy renówkami na drodze w poślizg niekontrolowany nie wpadłem. Wypaść z drogi trudno co by nie wyprawiać, ale wjechać w coś to proso jak auto leci i dziobie a nie hamuje, a się okazało że ten przedemną to stał a nie jechał.

a co do poślizgów na lodzie to baaa....
Nie 4h tylko 30minut ! wszystko potrafie wszystko !

a tak serio to się przestawiałem z takiego co ważył ~1.65 tony na takiego co ma ~1.55tony, i to się inaczej ślizga troche i ma różnice w zawieszeniu i rozkładzie masy.

A pytania sa bo się chce teoretycznie dowiedzieć, co by było gdyby.

pozdrawiam.

--

Brak OC i/lub bak przeglądu ?