Brak OC i/lub bak przeglądu ?

Data: 2010-01-09 17:53:29
Autor: Adam Płaszczyca
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
Dnia Fri, 8 Jan 2010 01:12:39 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

-co się stanie jak się zrobi stłuczkę nie mając przeglądu, mając OC ?

1. Policja zabierze DR, 2. Ubezpieczalnia może próbować regresować, ale musi dowieść, że miał na
wypadek wpływ stan techniczny pojazdu.

-mam przegląd (co chyba nic nie zmienia) i nie mam oc ?

Masz problem, bo Ty płacisz za szkody. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-09 21:32:36
Autor: Michał
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
> -mam przegląd (co chyba nic nie zmienia) i nie mam oc ?

Masz problem, bo Ty płacisz za szkody.

aha, tz jest normalnie czyli:
- ja się dogaduje z poszkodowanym, ew. sąd - czy jest jakiś fundusz co zapłaci niewiadomo ile i za co a potem będzie to próbował ściągać ?

pozdrawiam.

Data: 2010-01-10 01:44:50
Autor: Adam Płaszczyca
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
Dnia Sat, 9 Jan 2010 21:32:36 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

Masz problem, bo Ty płacisz za szkody.

aha, tz jest normalnie czyli:
- ja się dogaduje z poszkodowanym, ew. sąd - czy jest jakiś fundusz co zapłaci niewiadomo ile i za co a potem będzie to próbował ściągać ?

Druga opcja tylko wtedy, kiedy Ty nie płacisz. No i ten fundusz Ci zafunduje karę 500zł. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-10 01:48:29
Autor: Michał
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
> [...]

Druga opcja tylko wtedy, kiedy Ty nie płacisz. No i ten fundusz Ci zafunduje karę 500zł.

No to teraz przydał by się jakiś matematyk co policzy prawdopodobieństwo
od kiedy (jakiej pojemności i marki) się opłaca jeździć bez OC :)

Data: 2010-01-10 10:33:19
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
W dniu 2010-01-10 02:48,  Michał pisze:
[...]

Kara jest jedno zero wiecej.
I powiedzmy 10 laet nie bedziesz placic OC. "zaoszczedzisz" powiedzmy 10k pln.
Pewnego pieknego dnia wjedziesz w Maybacha i koszt naprawy niech bedzie 500k pln...
Jestes w plecy 505k pln minus 10k "zaoszczedzone" wiec 495k...

Data: 2010-01-10 12:13:39
Autor: J.F.
Brak OC i/lub bak przeglšdu ?
On Sun, 10 Jan 2010 10:33:19 +0100,  Marcin J. Kowalczyk wrote:
No i ten fundusz Ci zafunduje karę 500zł.

No to teraz przydał by się jakiś matematyk co policzy prawdopodobieństwo
od kiedy (jakiej pojemności i marki) się opłaca jeździć bez OC :)

Kara jest jedno zero wiecej.

kara jest 500 euro.

[...]

nie trzeba maybacha, wjedziesz w dwojke pieszych, kazdemu bedziesz
wyplacal 3000 zl miesiecznie ..

J.

Data: 2010-01-10 10:40:43
Autor: Maciek
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
W dniu 2010-01-10 02:48,  Michał pisze:
No to teraz przydał by się jakiś matematyk co policzy prawdopodobieństwo
od kiedy (jakiej pojemności i marki) się opłaca jeździć bez OC :)
Matematyk to Ci będzie potrzebny jak kiedyś pier* w filar 50-cio
letniego, stawianego najpierw z piasku i słońca, a potem nie nigdy nie
remontowanego, wiaduktu kolejowego, po którym akurat będzie jechał
pociąg z toksycznymi odpadami :->

Maciek

Data: 2010-01-10 13:34:30
Autor: Adam Płaszczyca
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
Dnia Sun, 10 Jan 2010 01:48:29 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

[...]

Autopoprawka - 5000zł. Dokładnie - jakąś tam wielokrotnośc Euro.

--

Data: 2010-01-10 15:25:17
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Brak OC i/lub bak przeglądu ?
[...]

Kieyds bylo to 1k euro wg kursu eruo z bodajze konca poprzedniego roku, teraz widze, ze jest to 500eru

http://www.ufg.pl/article.jspx?id=97&kuid=3&mid=260&mitemid=261

Brak OC i/lub bak przeglądu ?