Brak PJ zagranicą

Data: 2018-02-05 13:32:02
Autor: Poldek
Brak PJ zagranicą
W Polsce jak nie mam przy sobie dokumentu, to sprawdzają w jakijś bazie, mandat i jadę dalej.
A w Niemczech i Francji? Jakiej wysokości mandatu można się spodziewać? Jak nie będę miał tyle co chcą kasy, to jaka procedura?

Np. w Niemczech
http://www.dw.com/en/marco-reus-fined-540000-euros-for-driving-without-a-license/a-18138507

Data: 2018-02-05 13:45:07
Autor: tck
Brak PJ zagranicą

Użytkownik "Poldek" <pugilares@interia.eu> napisał w wiadomości news:p59is4$caj$1node2.news.atman.pl...
[...]

tu mowa o braku uprawnień a nie dokumentu w kieszeni

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

[...]