Data: 2011-10-19 15:07:59 | |
Autor: Michał sirapacz Gut | |
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego? | |
Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i panewek korbowodowych. objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem. Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju. do sie moglo stac?????????? nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze mogloby powodowac tak idiotyczne objawy? |
|
Data: 2011-10-20 00:55:46 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego? | |
W dniu 2011-10-20 00:07, Michał sirapacz Gut pisze:
Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce Mimo wszystko sprawdź tą uszczelkę... Nie wiem jak w 8V, ale w 16V UPG odwrotnie pasowała idealnie, właśnie poza otworem na olej idący do góry. Przy okazji jak już zdejmiesz głowicę, to pokręć silnikiem - zobaczysz czy dół podaje olej. Jak podaje, to zapchało się coś na górze - wymagane ciśnienie testowe wytworzysz za pomocą WD-40 w dużym pojemniku ze słomką :) |
|
Data: 2011-10-20 02:05:56 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego? | |
On 20 Paź, 00:07, Michał sirapacz Gut <sirap...@gmail.com> wrote:
Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce Nic więcej nie było robione przy głowicy ?? Nie była spawana ?? Ja kiedyś tak miałem z Ojcem w jakimś Kadecie 1,3 Wszystko niby OK, głowica po obróbce i spawaniu i nie było smarowania na górze ;) Po zdjęciu i obejrzeniu dokładnym okazało się że kretyn jakiś zaspawał bruzdę którą podawany był olej w górę :) - dłutko w dłoń, chwila strachu coby głowicy nie uszkodzić i wydłubałem ten kanał :D Pozdrawiam ! PS: tak jak piszą - pewnie odwrotnie zadziergałeś uszczelkę i tyle |
|
Data: 2011-10-20 08:58:32 | |
Autor: 4CX250 | |
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego? | |
Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <sirapacz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5f79730-28d1-405b-add4-a23d151ad663t10g2000yqd.googlegroups.com...
objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka Uszczelka w tych silnikach ma w jednym rogu taki charakterystyczny wystający karb. z jednej strony da się go zauważyć w szczelinie międzi cylindrem a głowicą. Ja rok temu wymianiałem osobiście u siebie ale nie pamiętam już czy dało się ją obrócić czy nie. Z drugiej strony ten charakterystyczny karb służący jako pozycjoner daje do myślenia że jest to możliwe. Marek |