Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?

Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?

Data: 2011-10-20 00:55:46
Autor: Tomasz Pyra
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
W dniu 2011-10-20 00:07, Michał sirapacz Gut pisze:
Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i
panewek korbowodowych.

objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.

do sie moglo stac??????????
nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

Mimo wszystko sprawdź tą uszczelkę...
Nie wiem jak w 8V, ale w 16V UPG odwrotnie pasowała idealnie, właśnie poza otworem na olej idący do góry.

Przy okazji jak już zdejmiesz głowicę, to pokręć silnikiem - zobaczysz czy dół podaje olej.
Jak podaje, to zapchało się coś na górze - wymagane ciśnienie testowe wytworzysz za pomocą WD-40 w dużym pojemniku ze słomką :)

Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona