Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?

Data: 2011-10-20 08:58:32
Autor: 4CX250
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <sirapacz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5f79730-28d1-405b-add4-a23d151ad663t10g2000yqd.googlegroups.com...
objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.
do sie moglo stac??????????
nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

Uszczelka w tych silnikach ma w jednym rogu taki charakterystyczny wystający karb. z jednej strony da się go zauważyć w szczelinie międzi cylindrem a głowicą.
Ja rok temu wymianiałem osobiście u siebie ale nie pamiętam już czy dało się ją obrócić czy nie. Z drugiej strony ten charakterystyczny karb służący jako pozycjoner daje do myślenia że jest to możliwe.

Marek

Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?