Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?

Data: 2011-10-20 02:05:56
Autor: Czarek Daniluk
Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
On 20 Paź, 00:07, Michał sirapacz Gut <sirap...@gmail.com> wrote:
Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i
panewek korbowodowych.

objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.

do sie moglo stac??????????
nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

Nic więcej nie było robione przy głowicy ?? Nie była spawana ??
Ja kiedyś tak miałem z Ojcem w jakimś Kadecie 1,3
Wszystko niby OK, głowica po obróbce i spawaniu i nie było smarowania
na górze ;)
Po zdjęciu i obejrzeniu dokładnym okazało się że kretyn jakiś zaspawał
bruzdę którą podawany był olej w górę :) - dłutko w dłoń, chwila
strachu coby głowicy nie uszkodzić i wydłubałem ten kanał :D

Pozdrawiam !

PS:
tak jak piszą - pewnie odwrotnie zadziergałeś uszczelkę i tyle

Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?