Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?

Data: 2011-03-17 07:17:37
Autor: sofu
Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?

Spoko, to mała prowokacja!
Ale są  przygraniczne miejscowości w Niemczech, gdzie cukru nie można normalnie kupić, bo go już wykupili Polacy.
Niemcy wprowadzili ograniczenie ilości jego sprzedaży w sklepach.
Zapewne to tylko przejściowe trudności Niemców na tamtych terenach, ale jeśli się utrzymają
to nie wystarcza ograniczenia w ilości kupowanego cukru. Niemcy będą musieli
chyba wprowadzić kartki na cukier?
Rząd ryżego oszusta w takim przypadku piałby z zachwytu dumnie wypinając piersi przy mapie zielonego raju na Ziemi.
Ciekawe czy ta polityczna plewa wie, po ile jest cukier w polskich sklepach i jak sie to ma do cen niemieckich?

sofu

Data: 2011-03-17 11:29:09
Autor: sofu
Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ilsdcv$j38$1news.onet.pl...

Skąd różnica cen?
-- -

Nie wiem! Moze spekulacja, a moze cukru w Polsce nie ma zbyt wiele?
W kazdym razie sprzedano wszystkie cukrownie obcym z czego ci część zamknęli.
Ograniczono też odgórnie (UE) ilość uprawianych buraków cukrowych.
W kazdym razie cos takiego jest możliwe tylko w kraju rządzonym przez mafie.
Nie zdziwiłbym się wcale gdyby Donek albo jego kolesie maczali by w tym swoje wypielegnowane acz brudne łapska.
Ostatecznie interesy mozna robic na różne sposoby.
Bez żadnej wątpliwości jest to wina rządu, który udaje, że nie ma problemu powszechcnej drożyzny i pozwala na cos takiego.
Zreszta podnosząc VAT dał niejako hasło do penetracji polskich kieszeni.

sofu

Data: 2011-03-17 16:01:05
Autor: M. Sz.

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ilsnpm$108$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dziękuję. Nie ważne co się dzieje byle ceny rosły ..

sofu

 m.

Data: 2011-03-17 09:34:40
Autor: boukun
[...]

Żeby tylko nie było na mnie, jak robiłem zdjęcia w Kauflandzie, jedna ekspedientka podeszła w końcu do mnie i powiedziała, że tu nie wolno robić zdjęć...
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

boukun

Data: 2011-03-17 09:37:16
Autor: PesTYcyD
Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?
Zastanawia mnie po co polakom takie ilości cukru? Mnie 1kg średnio wystarcza na 6 mcy.

Data: 2011-03-18 20:55:46
Autor: pluton
Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?
Zastanawia mnie po co polakom takie ilości cukru? Mnie 1kg średnio
wystarcza na 6 mcy.

Wielu hoduje drożdze, a one żywią się cukrem.

Nullification

Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?