Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?

Data: 2011-03-17 09:34:40
Autor: boukun
Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ils921$cmk$1node2.news.atman.pl...

Spoko, to mała prowokacja!
Ale są  przygraniczne miejscowości w Niemczech, gdzie cukru nie można normalnie kupić, bo go już wykupili Polacy.

Żeby tylko nie było na mnie, jak robiłem zdjęcia w Kauflandzie, jedna ekspedientka podeszła w końcu do mnie i powiedziała, że tu nie wolno robić zdjęć...
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

boukun

Brak cukru w Niemczech! Czy wprowadzą tam kartki na cukier?