Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy

Data: 2009-03-10 19:31:33
Autor: Tomasz Radko
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
Faul od początku wyglądał mi na na flagrant 1, a nie flagrant 2. Ariza atakował piłkę. Nie zachował należytej ostrożności i brutalnie sfaulował, ale to jest flagrant 1. NBA przyjrzało się faulowi - i odpuściło (acz patrzy na to, co się działo po faulu). Na miejscu Lakers wnosiłbym o zmianę kwalifikacji z F2 na F1.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-10 12:16:11
Autor: L'e-szczur
On 10 Mar, 19:31, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Na pierwszy rzut oka na powtorce (w ujeciu spod kosza) wygladalo to
jak atak na pilke, a potem zauwazylem ze Ariza ciagnie(?) lewa reke
Rudego wlasnie w tym momencie gdy chlopak robi "wiatrak". Moze
przypadek, a moze i nie.
Poza tym na tym faulu Blazers nic nie zyskali. Na skutek trzech
technicznych dla PTB i dwoch dla Lakers, LAL wykonywali rzut wolny (i
trafili).
Flagrant dla PTB skonczyl sie tym, ze Roy jeden FT trafi, drugi
przestrzelil a dodatkowa akcja zakonczyla sie niecelnym rzutem z gry.
Efekt: 1-1. No i ciekawe czy Outlaw dostanie po uszach od Stu
Jacksona. Jezeli dostanie kare, to sie rozpeta burza, ze Stern dba o
Lakers :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-10 20:56:12
Autor: Gerard
L'e-szczur wrote:
[...]

Dla mnie też nie wyglądało to na F2, choć konsekwencje mogły być powazne dla Rudy'ego. Ale nie podobało mi się zachowanie Arizy po faulu. Rzucał się jakby chciał wp..ć wszystkim Blazersom.
Tak czy owak Odom powinien dostać karę 1 meczu i się wyrówna.

pozdr

Data: 2009-03-10 13:01:42
Autor: L'e-szczur
On 10 Mar, 20:56, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
L'e-szczur wrote:

> [...]

Rudy'ego. Ale nie podobało mi się zachowanie Arizy po faulu. Rzucał się

Bad Boys 2009? ;-)

Tak czy owak Odom powinien dostać karę 1 meczu i się wyrówna.

Mowi, ze tylko wstal i nie wkroczyl na boisko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-10 21:21:20
Autor: tuti
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
po obejrzeniu kilkakrotnym - takie uwagi
Ariza absolutny flagrant 2. jax go spuści w postseason bo mentalnie nie nadaje się na wzór - czyli mistrza
Gasol zachowywał się dziwnie - nie zainteresował się losem swojego kumpla
rudy spadł źle, ale nie fatalnie - głową chyba nie zahaczył parkietu - jakoś miałem cały czas wrażenie, że symuluje chociaz troszeczkę
na koniec - przy tym wyniku jaki był widać, że niektórzy lakers nie wytrzymują presji - takiego głupka jak Ariza powinni zbanować z ligi bo zagraża profesjonalistom
tuti

Data: 2009-03-10 21:32:59
Autor: tuti
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
nie?
a teraz wyobrax sobie, że oglądasz NBA dla piękna sportu a nie dla kibicowania lakers? przynajmniej dobrze że nie napisałeś "nie' w sprawie "koleżeństwa" Gasola
pozdrawiam
tuti

Data: 2009-03-10 22:22:44
Autor: Szczepan Radzki
tuti pisze:
nie?
a teraz wyobrax sobie, że oglądasz NBA dla piękna sportu a nie dla kibicowania lakers? przynajmniej dobrze że nie napisałeś "nie' w sprawie "koleżeństwa" Gasola

Nie bo Duncan jest coraz starszy i gra z roku na rok gorzej.

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-10 14:34:55
Autor: L'e-szczur
On 10 Mar, 22:22, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
tuti pisze:

> [...]
> "koleżeństwa" Gasola

Nie bo Duncan jest coraz starszy i gra z roku na rok gorzej.

Taaaa - ale Sessions na Prezydenta!

Data: 2009-03-10 23:39:10
Autor: Tomasz Radko
tuti pisze:

[...]

A Niderlandy dla króla Szwecji.

Data: 2009-03-11 02:11:30
Autor: sooobi
On 10 Mar, 21:32, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:
nie?
a teraz wyobrax sobie, że oglądasz NBA dla piękna sportu a nie dla
kibicowania lakers?

Ja musze przyznac ze zgadzam sie z Tomkiem. Moim zdaniem Ariza nie
zrobil tego umyslnie.
A ze Jax go spusci z tego powodu w offseason...hmm to juz mi podchodzi
"Sessionsowaniem" :)

pzdr

Data: 2009-03-11 02:13:55
Autor: sooobi
On 11 Mar, 10:11, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

zrobil tego umyslnie.
A ze Jax go spusci z tego powodu w offseason...hmm to juz mi podchodzi

kurde ale wale byki z rana, w innym poscie tez. mialoby byc :
podchodzi pod "Sessionsowanie" - czyli tak w skrocie bujanie w
oblokach:)

pzdr

Data: 2009-03-11 19:38:16
Autor: tuti
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy

Ja musze przyznac ze zgadzam sie z Tomkiem. Moim zdaniem Ariza nie
zrobil tego umyslnie.
ja tez jestem tomek:)))
pozdro
tuti

Data: 2009-03-11 14:40:49
Autor: sooobi
On 11 Mar, 19:38, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:
Ja musze przyznac ze zgadzam sie z Tomkiem. Moim zdaniem Ariza nie
zrobil tego umyslnie.
ja tez jestem tomek:)))

Milo, mi Bartek jestem:)
A zgadzam sie z tym Tomkiem co kupil Jackiego Butlera za 2,1 MLN:)
pzdr

Data: 2009-03-12 08:19:46
Autor: s
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
A zgadzam sie z tym Tomkiem co kupil Jackiego Butlera za 2,1 MLN:)

Nadal mam wrazenie, ze za 2 go kupil.
Znaczy - nie jako kipera :)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-12 01:11:25
Autor: L'e-szczur
On 12 Mar, 08:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A zgadzam sie z tym Tomkiem co kupil Jackiego Butlera za 2,1 MLN:)

Nadal mam wrazenie, ze za 2 go kupil.
Znaczy - nie jako kipera :)

Kupil go za 2,1 - ale faktycznie nie jako keepera :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-12 01:36:25
Autor: sooobi
> [...]
On 12 Mar, 08:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A zgadzam sie z tym Tomkiem co kupil Jackiego Butlera za 2,1 MLN:)

Za 2 to ja kupilem Alstona:)

ps; Smialiscie sie z mojego zakupu wlocha za 3,6, gdybym nie sluchal
was przesmiewcow tylko zaufowal swojemu romantycznemu sercu to teraz
bym mogl go kipowac za 6,6 :)

pzdr

Data: 2009-03-12 09:40:55
Autor: s
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
ps; Smialiscie sie z mojego zakupu wlocha za 3,6, gdybym nie sluchal
was przesmiewcow tylko zaufowal swojemu romantycznemu sercu to teraz
bym mogl go kipowac za 6,6 :)

Prosciej bylo sobie go wziac niniejszej zimy z fa :-P

Tylko potem nie wywalac, jak to pewien idiota uczynil...

Data: 2009-03-12 02:29:21
Autor: sooobi
On 12 Mar, 09:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Prosciej bylo sobie go wziac niniejszej zimy z fa :-P

Tylko potem nie wywalac, jak to pewien idiota uczynil...

Nie idiota tylko osoba ktora slynie z glupich ruchow w czasie sezonu:)

pzdr

Data: 2009-03-12 16:57:17
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tylko potem nie wywalac, jak to pewien idiota uczynil...

Nie idiota tylko osoba ktora slynie z glupich ruchow w czasie sezonu:)

ROTFL! A jak nazwac kogos kto [podobno] slynie z glupich ruchow w czasie
sezonu? Konsekwentny? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-10 21:02:02
Autor: Gerard
Tomasz Radko wrote:
[...]

A dawałoby im to coś teraz poza, zapewne, mniejszą karą finansową dla Arizy?

pozdr

Data: 2009-03-10 21:22:53
Autor: Tomasz Radko
Gerard pisze:
Tomasz Radko wrote:
[...]

A nie wiem. Za F1 i F2 zbiera się punkty karne. 5 pkt = 1 mecz z głowy. Co prawda punkty z sezonu w p-o się nie liczą, ale odwołałbym się dla zasady.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-16 03:00:27
Autor: sooobi
Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy
Widzieliscie faul Cambego?
Dla mnie upadek Harrisa wygladal znacznie gorzej niz Fernandeza...

pzdr

Brak dalszych konsekwencyj dla Arizy