Brak danych o kraju klienta

Data: 2015-03-11 07:52:33
Autor: jerzykwrzos
Brak danych o kraju klienta
Teraz doczytałem, że - jak dobrze rozumiem - potrzebne s± dwa dowody na kraj klienta:

"w przypadku gdy nie zachodzi żadne z powyższych ustalamy miejsce opodatkowania usługi na podstawie dwóch dowodów, które nie mog± być ze sob± sprzeczne"

http://blog.ifirma.pl/2014/10/od-2015-roku-zmiany-w-zakresie-rozliczenia-sprzedazy-uslug-elektronicznych-telekomunikacyjnych-oraz-nadawczych-moss/

A w najlepszym razie będę miał tylko jeden dowód na kraj (IP klienta) i to nie zawsze. Czy wobec tego mogę korzystać z MOSS? A jeżeli nie, to powinienem przyj±ć, że miejscem opodatkowania jest Polska?

Brak danych o kraju klienta