Brak danych o kraju klienta

Data: 2015-03-11 16:37:04
Autor: Robert Tomasik
Brak danych o kraju klienta
W dniu 11-03-15 o 10:16, jerzykwrzos@gmail.com pisze:

Ustalanie kraju użytkownika po adresie IP jest silnie problematyczne. Istnieje szereg mechanizmów zmiany kraju IP.

Data: 2015-03-12 06:49:27
Autor: jerzykwrzos
Brak danych o kraju klienta
W dniu środa, 11 marca 2015 16:37:11 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
W dniu 11-03-15 o 10:16, jerzykwrzos@gmail.com pisze:

Ustalanie kraju użytkownika po adresie IP jest silnie problematyczne. Istnieje szereg mechanizmów zmiany kraju IP.

Tym bardziej więc, jak mogę rozliczać się z tego typu przychodów jeżeli nie ma pewności z jakiego kraju jest klient? System tego nie przewiduje? :)

Data: 2015-03-12 15:09:06
Autor: Wojciech Bancer
Brak danych o kraju klienta
On 2015-03-12, jerzykwrzos@gmail.com <jerzykwrzos@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

A to nie jest tak, że jak masz transakcję B2C, to naliczasz VAT lokalny?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-03-13 03:44:28
Autor: jerzykwrzos
Brak danych o kraju klienta
On 2015-03-12, jerzykwrzos@gmail.com <jerzykwrzos@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]

A to nie jest tak, że jak masz transakcję B2C, to naliczasz VAT lokalny?

No właśnie od 2015 roku przy sprzedaży do UE osobom fizycznym nieposiadającym firmy VAT ustalany jest wg. kraju nabywcy. Rozliczane to może być przez MOSS.

Brak danych o kraju klienta